• Ik ga zometeen mijn haren in deze kleur verven:


    Ik had al rood haar maar dat begint nogal te vervagen, dus ik d8 laat ik het wat feller verven :'D
    Zo zag ik eruit :


    Zo zie ik er nu uit (z0nder die krullen dan)



    Zie je dat verschil?, ik had het niet geverfd he, 4 weken en het rode was zo weer weg. kut syoss.. het was gwn pernament.. weird..


    Soooo ik ga het zo met een ander merk dus die daarboven ^^ verven.


    Where words fail, music speaks

    Syoss is inderdaad een kutmerk, ik had die ook eens gebruikt, amper resultaat en binnen een week was het weinige dat je zag ook alweer weg. Eén keer gebruikt dus, nu nooit weer. Wat nou, professioneel kappersmerk :W


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nice :3
    Maar heb je dan wel dinges , shampoo voor gekleurd haar gebruikt ?

    Ik had eerst een deel van mn haar roze , en dat moest er na 20 wasbeurten uitgaan ofzo... Na 40 keer wassen zag je het nog steeds
    Soms is haarverf echt vaag >_<


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Bouvier schreef:
    Nice :3
    Maar heb je dan wel dinges , shampoo voor gekleurd haar gebruikt ?

    Ik had eerst een deel van mn haar roze , en dat moest er na 20 wasbeurten uitgaan ofzo... Na 40 keer wassen zag je het nog steeds
    Soms is haarverf echt vaag >_<
    Ik gebruikte syoss shampoo voor gekleurd haar, tyfus oplichters..


    Where words fail, music speaks

    Had ik ook!
    Na iets van 10 potjes van die Syoss verslonden te hebben, heb ik nu maar een andere Mahonie kleur gekocht, die ben ik nou aan het verven :'D, maar als deze niks wordt moet je maar even laten weten hoe die kleur bij jou uitpakt ^^

    Rood vervaagd inderdaad heel snel, maar ik laat het altijd bij de kapper doen, waardoor het wel wat langer blijft dan dat je het zelf doet. (:


    To infinity and beyond •

    Ik heb het mijne de laatste week van augustus met syoss rood gekleurd & je kan het nog steeds een beetje zien c;


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Hoeveel topics ga jij nog aanmaken over je haar? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Hoeveel topics ga jij nog aanmaken over je haar? :'D


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Word jij niet gek van jezelf met je topic's over haar?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh ik zou m'n eigen haar echt nooit van m'n leven verven; ik heb alle kleuren blond door elkaar. Zo mooi krijg ik het nooit als ik het ga verven, hihi. Maar die rode kleur staat je goed!


    It's time to be happy again.

    Ik zou mijn haar ech tnooit verfen, maar naja het staat je we!!