• Ik rook zeg maar, al een tijdje.
    En ik wil dit graag aan mijn moeder vertellen,
    want ik wil niet dat ze het van een ander hoort.
    Hebben jullie tips hoe ik het kan zeggen?
    want ik ben zeg maar, best wel bang voor haar reactie XD

    gewoon even vragen of je met haar kan praten? en hoe oud ben je? dat heeft al veel verschil over haar reactie? en rookt ze zelf ook?


    Life is a beautiful struggle

    Can't help you there.

    Mijn mama kwam er uit zichzelf achter.

    Langste autorit van mijn leven..


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Je bent 18? Dan zal ze vast toch niet boos zijn? Zeg je gewoon heel rustig. 'Ja mama ik moet je wat vertellen.' en dat zegt zei 'ja wat?' en dan zeg jij 'Ik rook sinds een tijdje.' en dan wachten op der reactie. (;

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:26 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Je moet gewoon eerlijk zeggen wat er aan de hand is van: 'Mam, ik weet niet hoe ik dit juist moet zeggen, maar ik rook al een tijdje' of zo xd.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Schrijf het in een brief, stuur haar een mail, zeg het snel, onder het eten. Of als je moeder ook rookt, kun je vragen op welke leeftijd ze is begonnen en dan zo verder..

    NIALLERHORAN schreef:
    gewoon even vragen of je met haar kan praten? en hoe oud ben je? dat heeft al veel verschil over haar reactie? en rookt ze zelf ook?


    ik ben 18, en ze rookt zelf ook ja.

    Azian schreef:
    Schrijf het in een brief, stuur haar een mail, zeg het snel, onder het eten. Of als je moeder ook rookt, kun je vragen op welke leeftijd ze is begonnen en dan zo verder..


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ikke hou het lekker stiekems ^^ Me mama will get very angry

    NIALLERHORAN schreef:
    gewoon even vragen of je met haar kan praten? en hoe oud ben je? dat heeft al veel verschil over haar reactie? en rookt ze zelf ook?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Gewoon zeggen. Of je laat haar erover beginnen door te zorgen dat ze een pakje sigaretten vind op je kamer / in je jas / tas of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mam, mag ik een sigaret van je? Die van mij zijn op.

    Weet ik veel XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Of het gewoon niet zeggen en stoppen (cat)

    Als ze zelf ook rookt, heeft ze er wat mij betreft weinig over te zeggen. Of ze er blij mee zal zijn, is iets anders, maar ze heeft het recht niet om tegen je tekeer te gaan.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Stoppen met roken. (Y)


    ailoveejoee.

    DSTYLES schreef:
    (...)

    ik ben 18, en ze rookt zelf ook ja.


    Oww, dan mag ze niet boos worden vind ik ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you