• Ik rook zeg maar, al een tijdje.
    En ik wil dit graag aan mijn moeder vertellen,
    want ik wil niet dat ze het van een ander hoort.
    Hebben jullie tips hoe ik het kan zeggen?
    want ik ben zeg maar, best wel bang voor haar reactie XD

    Hooligan schreef:
    Of het gewoon niet zeggen en stoppen (cat)

    Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens. Alleen weet ik van iemand die ik ken dat het zo verdomd moeilijk om te stoppen. Maar als je moeder zelf ook rookt, zal ze het toch niet zo'n erg probleem vinden?? Wrs in ieder geval niet zo erg, dan als ze niet gerookt had.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Rizardo schreef:
    Mam, mag ik een sigaret van je? Die van mij zijn op.

    Weet ik veel XD


    Dat zou zo zalig zijn. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ging het altijd stiekem doen maar mijn moeder had het allang door natuurlijk. (joehoe) Ze begon er zelf over toen.


    -

    Ik rook niet en ik wil het ook niet(cat)


    26 - 02 - '16

    Zeg:"Mam ik ga je nu iets vertrellen waardoor je misschien gaan schrikken, maar beloof me dat je neit gelijk boos wordt. Ik rook." Njaa en vertel haar dan dus ook gwn dat ze blij meot zijn dat je het haar nu eerlijk vertelt dan dst ze het van iemand anders hoort.
    Eerlijk zijn duurt het langst.

    Het is menselijk dus als ze als een losgeslagen zot zou reageren zou het maar vreemd zijn.
    Misschien logisch dat ze het niet zo leuk zou vinden maar het is jouw lichaam en jij alleen kiest zelf wat je ermee doet.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    'Hey mam, hoe oud was jij toen je begon met roken? Wat vind je er nou van als mensen rond mijn leeftijd roken? Niet erg? Oh mooi, want ik rook.'
    Iets in die richting, zou ik doen!

    NIALLERHORAN schreef:
    gewoon even vragen of je met haar kan praten? en hoe oud ben je? dat heeft al veel verschil over haar reactie? en rookt ze zelf ook?


    comfort in c h a o s