• Ja, myn buik is net een springkussen, en dan zijn mijn vingers de kindertjes die erop springen. Terwijl ik niet eens zo dik ben. Als ik in de spiegel kijk dan lijken mijn benen en armen net stokjes. Mijn ribben steken ook uit, maar dat is puur mijn bouw als ik mijn bio-lerares moet geloven.
    Ok, I admit it; this topic is useless. Dus; wat zijn jouw vreemde flaws die niet kloppen met de rest van je lijf?

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:54 ]


    There's power in the words you whisper.

    Ik ben best lang, nouja, 1 meter 70, en TOCH lijk ik klein en dik. Ik weet niet waarom, misschien omdat ik best een grote voorgevel heb :') Maar het is in sommige bloesjes wel irritant.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Casual schreef:
    (...)
    Dat dus. :B

    Lotgenoot. _O_


    There's power in the words you whisper.

    Sock schreef:
    (...)
    Wahh joun username doet me denken aan 2 girls 1 cup! : (

    OT: Ehm.. voor zover ik weet.. is er niks om over te klagen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb mini vingers en een hele grote duim xo
    als ik mijn duim tegen mijn wijsvinger zet, komt mijn duim tot iets over de helft van mijn wijsvinger...

    Mijn duim is bij iedereen groter :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cup schreef:
    Die pukkels op mijn gezicht. They do not belong there.

    Heb ik ook cup :P

    Ik heb eigenlijk hetzelfde, mijn buik voelt dik aan, maar in de spiegel zie ik mijn ribben gewoon. Haha, weet ook niet hoe het komt qq

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:13 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik heb er genoeg, maar ik heb in het algemeen niet te klagen over mijn lichaam, denk ik. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Te dun, te weinig vormen... Ik ben net een staak, brrr. Het is echt niet leuk om op je vijftiende nog in van die "cuuuuute tienerondergoedjes" met cup AA te moeten lopen omdat vrijwel niets anders past. D':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    mijn veels te lange tenen xD


    -

    Kleine handen in verhouding tot de rest van mijn lichaam en grote voortanden die ik absoluut niet mooi vind.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik lijk op misspiggy in mijn ogen en dat zal nooit veranderen. Of ik nou 150 of 40 weeg, ik ben en blijf dik in mijn kop. Dus echt een reëel beeld van mezelf heb ik niet.


    Ik ben gemeen xoxo

    De overgebleven littekens op mijn gezicht, nog van de waterpokken toen ik vijf was. Echt @#$%, en het gaat nooit meer weg. En ojah, mijn tenen vind ik ook redelijk misvormd =\


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    ik heb overal rode pukkeltjes op mijn lichaam, dat haat ik echt. (had ik de lichaamsbouw van mijn vader maar...)


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Mijn scheve tanden, maar daar wordt aan gewerkt. : D
    En mijn kleine teen is heel raar, helemaal naar binnen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Breek me de bek niet open, ik haat mijn lichaam. Dikke buik, maar wel spillebeentjes etc.


    I am an idiot, I move.

    Mijn buik is vreemd. :W


    26 - 02 - '16