• Ja, myn buik is net een springkussen, en dan zijn mijn vingers de kindertjes die erop springen. Terwijl ik niet eens zo dik ben. Als ik in de spiegel kijk dan lijken mijn benen en armen net stokjes. Mijn ribben steken ook uit, maar dat is puur mijn bouw als ik mijn bio-lerares moet geloven.
    Ok, I admit it; this topic is useless. Dus; wat zijn jouw vreemde flaws die niet kloppen met de rest van je lijf?

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:54 ]

There's power in the words you whisper.

Euhm... Eigenlijk klopt alles wel.

Life is hard and then we die

Ik heb mini-handjes en vingers :'D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Die pukkels op mijn gezicht. They do not belong there.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Cup schreef:
    Die pukkels op mijn gezicht. They do not belong there.

Wahh joun username doet me denken aan 2 girls 1 cup! : (

OT: Ehm.. voor zover ik weet.. is er niks om over te klagen.

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

Volgens mijn vriendin heb ik het "perfecte" lichaam. Zelf zie ik dat niet, ik zou best wel wat dikker willen zijn rond mijn heupen(die steken iets uit wat soms best pijnlijk is). En ik heb een slechte huid.
    Maar ja, we moeten altijd wat te zeuren hebben he.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Don't get me started... :W

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Nou... *noemt hele waslijst*... heel veel :'D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Reassurance schreef:

deze :'3

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Reassurance schreef:

+ een aardbeien vlek :c

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:13 ]

Shoganai i ne~

Rizardo schreef:
    Don't get me started... :W

Have you ever been alone in a crowded room?

Het enige wat niet aan mijn lichaam klopt zijn mijn scheve vingers. Ze overlappen elkaar.

Today will be Girl's Day party with you~

Ik ben te klein. :'(

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ja, myn buik is net een springkussen, en dan zijn mijn vingers de kindertjes die erop springen. Terwijl ik niet eens zo dik ben. Als ik in de spiegel kijk dan lijken mijn benen en armen net stokjes. Mijn ribben steken ook uit, maar dat is puur mijn bouw als ik mijn bio-lerares moet geloven.

Dat dus. :B

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Ik kan bij beide voeten mijn kleine en grote teen afzonderlijk van de rest bewegen. Mijn ouders hebben daarom eens een hele avond alleen maar naar mijn tenen zitten staren. XD

Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

Mijn litekens op mijn benen.

[ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 19:07 ]

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse