• Ik heb voor frans een schrijfopdracht gekregen voor mijn examen , maar ik zit er al dagen over te piekeren en ik vind echt niks ;o
    ik moet namelijk iets uitvinden en dat dan bespreken waarom het nuttig is enz + een gebruiksaanwijzing ;o
    Dus heeft er iemand ideen ? ;D

I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

Moet je het ook echt kunnen gebruiken? Dus met technische details van hoe het werkt en wat je er voor nodig hebt?

"Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

Makarov schreef:
    Moet je het ook echt kunnen gebruiken? Dus met technische details van hoe het werkt en wat je er voor nodig hebt?

Nee, dat is niet nodig ;d je moet het niet echt kunnen verwezelijken.

Brooklyn schreef:
    (...)

Nee, dat is niet nodig ;d je moet het niet echt kunnen verwezelijken.

Dan is het toch niet zo moeilijk?

gewoon iets als een apparaat waarmee je bepaalde stemmen kunt uitschakelen/blokeren bijv.

Makarov schreef:
    (...)

Dan is het toch niet zo moeilijk?

gewoon iets als een apparaat waarmee je bepaalde stemmen kunt uitschakelen/blokeren bijv.

dat snap ik niet echt ;d je moet het ook kunnen tekenen (:

Brooklyn schreef:
    (...)

dat snap ik niet echt ;d je moet het ook kunnen tekenen (:

Het maakt toch niet zo uit? Verzin iets waar jij een hekel aan hebt, en maak dan iets dat ervoor kan zorgen dat je er geen last meer van hebt.

Makarov schreef:
    (...)

Het maakt toch niet zo uit? Verzin iets waar jij een hekel aan hebt, en maak dan iets dat ervoor kan zorgen dat je er geen last meer van hebt.

kan je geen vb geven ? ;d

Brooklyn schreef:
    (...)

kan je geen vb geven ? ;d

Ik weet niet waar jij je aan irriteert :3

Stel je irriteert je aan mensen die hun oordoppen van mobiel/ipod in hebben en daarom dus niet horen als je iets tegen ze zegt. Dan kun je oordoppen maken die of automatisch zachter gaan als iemand iets tegen diegene zegt, of dat de oordoppen de stem van degene die wat zegt versterkt, zodat de persoon met oordoppen het alsnog hoort.