• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:40 ]

    Schneider schreef:
    (...)
    Ja maar toch. Je gaat geen kuiken gewoon gooien naar zo'n slang.

    't Is hardstikke fake joh :'D


    Let it come and let it be

    Rizardo schreef:
    It's nature. :W


    Het is niet in onze natuur geprogrammeerd om een kuiken voor een slang te gooien, terwijl je de slang ook ander eten kan geven --''

    Maar toch moest ik lachen(:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2011 - 17:26 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik vind het grappig :D

    Mensen gaan janken omdat een slang z'n voedsel eet. Gaan vegetariërs huilen als we biefstuk eten?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Schneider schreef:
    (...)
    Ja maar toch. Je gaat geen kuiken gewoon gooien naar zo'n slang.

    Die slang moet ook eten, anders verhongert die. Dat is nu eenmaal de natuur. Wat dacht je dan, dat hij brokken krijgt zoals een hond?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Funnybot schreef:
    (...)

    Nature is a bitch.:((


    Here & Now

    Wij eten ook kuikens (o.a. in kipnuggets)
    Enig idee hoe die verwerkt worden? Ze worden levend in een hak-machine gegooid
    Maar daar huilt niemand om. -_-


    Here & Now

    StJimmy schreef:
    (...)
    Die slang moet ook eten, anders verhongert die. Dat is nu eenmaal de natuur. Wat dacht je dan, dat hij brokken krijgt zoals een hond?

    Nee. Dode muizen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als die slang er zo aankomt hoort zo dat geluidje 'DUM DUM DUM' er echt bij x'p

    het is de natuur, er zijn ook mensen die kalfsvlees eten en daar huilt niemand onder^^


    The soul needs autumn.

    Haaha, ik moest lachen. Dus ja, ik vind het ook grappig. Sowieso is dit normaal. Waarom is een muis aan een slang voeren heel normaal, maar een kuikentje niet? Hij moet ook eten!

    Schneider schreef:
    (...)
    Nee. Dode muizen.

    Onder andere, maar de dood hij zelf. Volgens mij moet je slangen zelfs levende dieren voeren. Anders, als je ze doden dieren voert heeft iemand anders ze gedood. Dus dit houd je.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Snarry schreef:
    Hhahahahahahhahahahaha. Ik vind hem goed =)
    -sadist-


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Stiekem zit ik ook te lachen. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Aiku schreef:
    Ik vind het niet grappig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Lol, zie die gezichten op 't laatst. :')


    wth.