• Every long lost dream led me to where you are. others who broke my heart, they were like northern stars pointing me on my way into your loving arms. this much i know is true, that God blessed the broken road that led me straight to you.


    'Fernando Torres en Naomi Flores kennen elkaar van hun kinderjaren, ze waren beste vrienden en deden alles samen. Toen naomi naar nederland verhuisde spraken en zagen ze elkaar nooit meer. Wanneer naomi en haar beste vriendin Joke een baan aangeboden krijgen in Spanje, laten ze die kans niet lieggen en vertrekken ze samen naar Spanje. Daar loopt Naomi toevallig Fernando weer tegen het lijf, ze spreken steeds meer af en worden weer netzoals vroeger beste vrienden. Dan belanden ze perongeluk bij elkaar in bed, waardoor ze zich realiseren dat ze zich erg aangetrokken tot elkaar voelen. Hoe meer tijd ze samen doorbrengen, hoe verliefder ze worden. Met alle gevolgen van dien.

    http://www.quizlet.nl/stories/61568/save-your-heart-for-me----fernando-torres/

    [ bericht aangepast op 10 nov 2011 - 21:01 ]