Ik vind dat echt geweldige kleding ! ik ben er verliefd op !
& ik heb nu ook gehoord dat er een winkel van komt in Belgie , in Brussel !
Weet er iemand toevallig wanneer die opengaat en of hij groot is ?
I'm in love with cities I've never been to and people I never met.
I love Abercrombie! Jammer dat het zo duur is ): Ik ben naar New York geweest en ik heb dus wel wat ingeslagen! En die tassen <3 kwijl..
Ik weet dat er een in Parijs zit, maar ik hoorde dat er een in Amsterdam kwam. Ik weet het alleen niet zeker.
The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.
Nooit geweest, maar er komt er inderdaad eentje in Brussel. Volgens mij wordt het wel een grote ja, aangezien er enkel in de hoofdsteden eentje is. Ik denk trouwens in 2012 ofzo? Geen idee eigenlijk.
Femkexx schreef:
I love Abercrombie! Jammer dat het zo duur is ): Ik ben naar New York geweest en ik heb dus wel wat ingeslagen! En die tassen <3 kwijl..
Ik weet dat er een in Parijs zit, maar ik hoorde dat er een in Amsterdam kwam. Ik weet het alleen niet zeker.
echt eh ! ik ga in de kerstvakantie nr parijs , dus grote kans dat ik daar al wel eens langsga !
I'm in love with cities I've never been to and people I never met.
Heb een trui ervan gekocht in Milaan. Wel prijzig, maar ze zijn zo zacht en warm en hopelijk ook van goede kwaliteit.
En ja, er komt inderdaad één in Brussel. Geen idee wanneer, moet vast wel ergens op internet te vinden zijn (: