• Ik vind dat echt geweldige kleding ! ik ben er verliefd op !
    & ik heb nu ook gehoord dat er een winkel van komt in Belgie , in Brussel !
    Weet er iemand toevallig wanneer die opengaat en of hij groot is ?


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    I love Abercrombie! Jammer dat het zo duur is ): Ik ben naar New York geweest en ik heb dus wel wat ingeslagen! En die tassen <3 kwijl..
    Ik weet dat er een in Parijs zit, maar ik hoorde dat er een in Amsterdam kwam. Ik weet het alleen niet zeker.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Nooit geweest, maar er komt er inderdaad eentje in Brussel. Volgens mij wordt het wel een grote ja, aangezien er enkel in de hoofdsteden eentje is. Ik denk trouwens in 2012 ofzo? Geen idee eigenlijk.


    Has no one told you she's not breathing?

    Abercrombie & Fitch, daar heb ik een hele fijne trui van die echt heerlijk zit. Ik zou niet weten of er een winkel in België/Nederland komt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Femkexx schreef:
    I love Abercrombie! Jammer dat het zo duur is ): Ik ben naar New York geweest en ik heb dus wel wat ingeslagen! En die tassen <3 kwijl..
    Ik weet dat er een in Parijs zit, maar ik hoorde dat er een in Amsterdam kwam. Ik weet het alleen niet zeker.


    echt eh ! ik ga in de kerstvakantie nr parijs , dus grote kans dat ik daar al wel eens langsga ! ;D


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik ging het googlen -ken ik niet- zie ik enkel dudes halfnaakte met overdreven sixpacks o_O''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik ging het googlen -ken ik niet- zie ik enkel dudes halfnaakte met overdreven sixpacks o_O''

    Dat deed ik dus ook! x'd


    I can't even think straight.

    Heb een trui ervan gekocht in Milaan. Wel prijzig, maar ze zijn zo zacht en warm en hopelijk ook van goede kwaliteit.
    En ja, er komt inderdaad één in Brussel. Geen idee wanneer, moet vast wel ergens op internet te vinden zijn (:


    Never run out of reasons to smile...

    Dikke liefde voor hun winkels:9~
    Zeker die in London, alleen jammer dat het zo overdreven duur is.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nog nóóit van gehoord. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind het op zich wel mooie kleren, maar ze zijn echt heel duur. Ik weet niet wanneer hij komt, misschien moet je even op hun site kijken? (:


    Save me from myself.

    Endure schreef:
    Ik ging het googlen -ken ik niet- zie ik enkel dudes halfnaakte met overdreven sixpacks o_O''

    ja, zo lopen de verkopers rond. (:


    Save me from myself.

    End then I was like...My uncle works there *O*
    (wbw) En dat is best handig.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Geen idee. Ik heb toen ik op vakantie was in Amerika zo een beetje elke Abercrombie & Fitch (& Hollister) leeggekocht dus ik kan nog wel even vooruit.

    Pariah schreef:
    Nog nóóit van gehoord. :W

    Dat. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Daar ben ik geweest, in Londen.
    & toen stond daar zon half naakte kerel bij de deur en ging iedereen met hem op de foto in een keer :W

    & hij voelde aan als plastic.
    nee echt. ;/

    maar hij was wel knap (cat)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.