• Ik vind dat echt geweldige kleding ! ik ben er verliefd op !
    & ik heb nu ook gehoord dat er een winkel van komt in Belgie , in Brussel !
    Weet er iemand toevallig wanneer die opengaat en of hij groot is ?


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik heb 4 broeken van die merk en ook van aeropostale de neef ervan
    en amerika zijn ze lekker goedkoop en als ze nieuw komen zijn ze vast duur
    maar voor de rest weet ik het niet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Endure schreef:
    Ik ging het googlen -ken ik niet- zie ik enkel dudes halfnaakte met overdreven sixpacks o_O''


    Dat. Ik ken wel de begrip 'aberzombies' en 'abercrombitches', wat in Amerika ongeveer hetzelfde lijkt te zijn als huppel in Nederland.

    Ik lees nu even de onderkant van dit topic... zo lopen de verkopers daar rond? Ik heb nu al het idee dat ik het een doodenge winkel vind. xD


    It's always the darkest just before the dawn.

    Gheghe, fail. Ik op die site kijken omdat ik het alleen maar qua jongensmerk ken; BAM. spelfout: Womens. Women is al meervoud --''


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sophomore schreef:
    (...)

    Dat. Ik ken wel de begrip 'aberzombies' en 'abercrombitches', wat in Amerika ongeveer hetzelfde lijkt te zijn als huppel in Nederland.

    Ik lees nu even de onderkant van dit topic... zo lopen de verkopers daar rond? Ik heb nu al het idee dat ik het een doodenge winkel vind. xD

    In de Hollister lopen ze in boxershorts rond en staan ze voor de winkel in alleen een onderbroek. In de A&F lopen ze wél met kleding aan, hahaha.

    Die winkel is zo arrogant. In Hollister moet je in de rij om daar binnen te mogen. Bovendien vragen ze superveel geld voor hun kleren die niet eens zo uniek zijn. En verder mag je hun kleren niet dragen als je niet goed genoeg bent --' Nee, nooit van mijn leven wil ik geld uitgeven aan zo'n kutwinkel. Maar dat is natuurlijk mijn opvatting.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cerebellum schreef:
    Gheghe, fail. Ik op die site kijken omdat ik het alleen maar qua jongensmerk ken; BAM. spelfout: Womens. Women is al meervoud --''

    Dat slaat op 'Womens Clothing'


    Frankly my dear, I don't give a damn.