• Ik ben gewoon helemaal klaar met verkering en de hele reutemeteut. En nu probeert iemand me de hele tijd te versieren door me 'lekker ding' e.d te noemen en de hele tijd extreem lief te doen. Ik vind het gewoon niet leuk meer. Maar ik vind het zo hard om dat te zeggen omdat hij een goede vriend van me is. Help!


    26 - 02 - '16

    Als een jongen 'lekker ding' tegen me zou zeggen, zou ik sowieso al niets meer met hem willen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het is harder om hem in de waan te laten. Je kan beter zeggen dat jullie gewoon vrienden zijn. Of dat je even niet wilt

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:52 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tja, probeer het hem wel te zeggen maar op een andere manier! Dus niet hard over te laten komen.
    Noemt hij je zo trouwens in het 'echte leven'? of op msn/sms/orwhatever?

    StJimmy schreef:
    Het is harder om hem in de waan te laten. Je kan beter zeggen dat jullie gewoon vrienden zijn. Of dat je even niet wilt


    Dat heb ik al gezegd maar hij houdt gewoon niet op --"

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:53 ]


    26 - 02 - '16

    Miiauw schreef:
    Tja, probeer het hem wel te zeggen maar op een andere manier! Dus niet hard over te laten komen.
    Noemt hij je zo trouwens in het 'echte leven'? of op msn/sms/orwhatever?


    Msn en in het 'echte leven'


    26 - 02 - '16

    Helaas, ik zit met precies hetzelfde.
    *volgt adviezen zeer geïnteresseerd*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    iPotter schreef:
    Als een jongen 'lekker ding' tegen me zou zeggen, zou ik sowieso al niets meer met hem willen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    gewoon doen dan weet hij waar hij aan toe is. je vind hem toch aardig? zeg gewoon dat hij een ontzettend aardige jongen is maar niet op die manier :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Gewoon zeggen, ik ben nu niet toe aan een relatie!

    Miiauw schreef:
    Gewoon zeggen, ik ben nu niet toe aan een relatie!


    I already said that.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 21:00 ]


    26 - 02 - '16

    DEXTRO schreef:
    gewoon doen dan weet hij waar hij aan toe is. je vind hem toch aardig? zeg gewoon dat hij een ontzettend aardige jongen is maar niet op die manier :')


    Dat heb ik ook al gedaan ):


    26 - 02 - '16

    Als je vaak genoeg laat merken dat je echt niets met hem wilt, zal hij het uiteindelijk wel begrijpen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nawwww, de periode dat het nog verkering wordt genoemd (heart2)
    Luister meis, jij moet helemaal niets ;) Je bent niemand iets verplicht! Jij leeft gewoon je leven zoals jij dat wilt. Als zij dat niet accepteren is dat maar jammer. Gewoon blokkeren die handel, hupakee. No. Freaking. Mercy. Stomme opgefokte oversekste vijftienjarige jongetjes :'D


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nawwww, de periode dat het nog verkering wordt genoemd (heart2)
    Luister meis, jij moet helemaal niets ;) Je bent niemand iets verplicht! Jij leeft gewoon je leven zoals jij dat wilt. Als zij dat niet accepteren is dat maar jammer. Gewoon blokkeren die handel, hupakee. No. Freaking. Mercy. Stomme opgefokte oversekste vijftienjarige jongetjes :'D


    Hij is dat nog niet eens. Srsly.. Ik wil gewoon geen verkering meer. Gatsiebah, na al die dingen die ik heb meegemaakt..


    26 - 02 - '16

    Merveilleuse schreef:
    (...)

    Hij is dat nog niet eens. Srsly.. Ik wil gewoon geen verkering meer. Gatsiebah, na al die dingen die ik heb meegemaakt..

    Blokkeren dan en zeggen dat ie op moet tyfen met z'n geslijm D:.
    Nja, wie niet horen wil moet maar voelen..


    No growth of the heart is ever a waste