• Ik lag gisteravond in bed, muziekje op, kon niet slapen as usual.
    Toen hoorde ik het liedje ‘‘If Today Was Your Last Day’’ van Nickelback. Het gaf me inspi voor n verhaal, dus dit is wat ik heb tot nu toe:

    In het verhaal worden 4 verschillende mensen gevolgd. Een meisje van 15, een jongen van 17, een oude vrouw van rond de 70 en een man van middelbare leeftijd. Alle 4 zitten ze met hun eigen problemen en hun eigen verdriet. Ze leven allemaal in dezelfde stad New York. Maanden geleden werd er aangekondigd dat op 15 januari de wereld zou vergaan, niemand geloofde het, maar op 13 januari begint het. Grote chaos en paniek heerst, en een reddingsactie komt te laat. Het feit dat ze alle vier nog maar 2 dagen hebben om te doen wat ze willen doen, opent hun ogen en ze komen oog in oog te staan met hun angsten.


    Jaa, het is grof en klinkt op dit moment een beetje dom, maar dat is omdat ik sommige dingen niet wil verklappen en zo, in mijn hoofd ziet het er beter uit :3 Dus wat vinden jullie.

    Doen/niet doen?
    Origineel ja/nee?
    Rollen vragen ja/nee?
    Heeeeeeeele lange SA of kort verhaal?


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Doen/niet doen? Dat is geheel aan jou. Als jij het wilt schrijven moet je het schrijven. :Y)
    Origineel ja/nee? Een beetje. Het concept is wel vaker gebruikt, volgens mij, maar je zegt dat het grof is wat hierboven staat, dus details kunnen het origineel maken.
    Rollen vragen ja/nee? Moet je ook zelf weten, wat je prettiger vind werken.
    Heeeeeeeele lange SA of kort verhaal? Kort verhaal. Dit lijkt me uitgewerkt mooier.


    I can't even think straight.