• Wat vinden jullie er van?
    Ik vind de nieuwe liedjes van Paramore echt geweldig. Ze zijn zeker niet zwakker in hun muziek geworden nu de Farro's weg zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Damn.
    Ik ben zoooo nieuwsgierig, maar langs de andere kant wil ik écht niet luisteren D:


    Has no one told you she's not breathing?

    O-M-G *valt flauw*
    Haha. (': I love it, wel even wennen :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Anitaaa schreef:
    Damn.
    Ik ben zoooo nieuwsgierig, maar langs de andere kant wil ik écht niet luisteren D:
    Gewoon luisteren. Je gaat er geus niet dood van gaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    *gaat snel luisteren*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Me gusta :'D


    Shoganai i ne~

    Passerby schreef:
    (...)Gewoon luisteren. Je gaat er geus niet dood van gaan.

    Maar dan ga ik tegen mijn eigen standpunten in, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Maar dan ga ik tegen mijn eigen standpunten in, haha.
    Paramore zal je geen slechte fan noemen als je een liedje luistert voor het album uitkomt, anders zouden ze het niet laten leaken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Paramore zal je geen slechte fan noemen als je een liedje luistert voor het album uitkomt, anders zouden ze het niet laten leaken.

    Dat is mijn standpunt ook niet.
    Ik vind Paramore, Paramore niet meer nu de Farro's weg zijn, ik wil hun liedjes niet meer horen omdat zij een groot deel uitmaakten van de groep, zowel voor de muziek als voor de teksten.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Dat is mijn standpunt ook niet.
    Ik vind Paramore, Paramore niet meer nu de Farro's weg zijn, ik wil hun liedjes niet meer horen omdat zij een groot deel uitmaakten van de groep, zowel voor de muziek als voor de teksten.
    Dat is wel waar. In het begin had ik het er ook moeilijk mee toen de Farro's eruit waren, maar dat is hun keuze en de rest van de groep heeft de keuze gemaakt om toch verder te gaan en maar best ook, want het slaat zeker bij me aan. Ik ga niet zeggen dat het hetzelfde is als vroeger, maar het is zeker niet slechter.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I looooove it! (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Het is anders maar het is beter dan Monster :'D! Het klinkt minder leeg op de achtergrond .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ...Nee. Gewoon, nee.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb hier zó lang op gewacht (:
    Ik vind hem super !


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb toch geluisterd. ;$
    En ik vind het maar niets? Het deuntje is niet mis, maar het is Paramore niet. Het is hun stijl niet, het klinkt veel te commercieel. Bovendien is Hayley's stem totally fucked up. Wtf is er mee gebeurd?
    Bah. Nee.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Ik heb toch geluisterd. ;$
    En ik vind het maar niets? Het deuntje is niet mis, maar het is Paramore niet. Het is hun stijl niet, het klinkt veel te commercieel. Bovendien is Hayley's stem totally fucked up. Wtf is er mee gebeurd?
    Bah. Nee.

    Viva la autotune. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)