• Jaaaa!! Ik ben zo blij nu. Ik heb gewoon bijna twee en een half jaar moeten wachten voor nieuwe muziek of ook maar een teken van leven. En ja ik weet dat dat niet zo heel lang is (nerd), maar als je helemaal gek bent van de muziek van een band dan is dat een eeuwigheid ;___;.

    Ik had wel verwacht dat de muziek deze kant op zou gaan en heel veel mensen vinden dit waarschijnlijk zwaar bagger, maar er zullen er ook vast nog wel een paar zijn die dit wel leuk vinden.

    Voor de Nightwishliefhebber; Wie gaat er naar de Imaginariumtour van 2012 en waar ga je dan heen? Ik ga naar NL & BE en ik kan nu al niet meer wachten! *hypert*


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Gaaaaf! Die wil ik zeker zien :9~


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    fucking hell ze hadden beter kunnen stoppen met de band toen Tarja wegging -_-' verschrikkelijk dit, nightwish lijkt niet meer op wat het was..

    Klinkt niet slecht, maar het is bij lange na niet de Nightwish die het vroeger was. Als het album dus ook zo is, sla ik hem over. Heb DPP ook al mogen verkopen en Islander single ervoor terug gekocht. Helaas waren de Nightwish concerten in 2007 en 2008 de enige concerten waarvan ik best wel spijt heb qua hoofdact dat ik erheen ben gegaan :(.