• The House of Night

    Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

    Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.


    Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.


    - Rollentopic
    - Rollenstory


    [.quote]Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

    Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

    Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia[/.quote]

    De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.


    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:04 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clove McCarthy
    Iedereen is bij hun les. Ik zou nu bij Vampyre Sociologie moeten zitten, maar ik ben niet gegaam. Ik zit nog steeds op de Oostmuur en kijk naar de lucht. Ik spring van de Oostmuur af en loop naar binnen. Als ik het lokaal Vampyre Sociologie heb bereikt open ik de deur en loop naar binnen. Zonder iets te zeggen, ga ik zitten op mijn plek.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Etoile
    Ik laat me op de grond neerzakken. Ik geef het op, ik kan hier echt niks vinden. Vorige keer kwam iemand mij tenminste nog halen, maar deze keer komt er niemand mij zoeken. Ik verberg mijn hoofd in mijn handen en snik zachtjes. Ik wil terug. Ik heb het gevoel dat ik hier niet thuis hoor. Ik ben geen fledgling, Nyx heeft vast een vergissing gemaakt. Ik wil weer gewoon L'Etoile-Mary Aberna zijn, een gewoon meisje dat in een klein dorpje woont. Ik wil niet Etoile Aberna zijn een fledgling die in het huis van de nacht woont, maar daar niet thuis hoort. Opeens voel ik een zachte staart langs mijn benen gaan. Ik kijk op en zie een prachtige kat. Alle kleuren bruin komen samen in haar vacht. Ze geeft me kopjes en begint te spinnen als ik haar aai


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Junipa
    Rustig loop ik door de gangen op weg naar de wc's als ik Etoile zie zitten, en een kat die ik nog niet ken. 'Hé Etoile, moet jij nu niet in je les zijn?' vraag ik verbaasd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Etoile
    Ik schrik op als ik Junipa hoor.
    "Als ik wist waar dat lokaal is, dan zou ik er zitten, maar ik kan hier echt niks vinden" beantwoord ik haar vraag terwijl ik door ga met het aaien van de kat.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:43 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Clove McCarthy
    Om de een of andere reden loop ik het lokaal weer uit en dwaal wat door de gangen totdat ik schrik van een stem. Arléne, ze is uit dat lokaal gelopen om naar mij toe te komen?
    'We moeten praten op een veilige plek,' zegt Arléne.
    Ik knik en we lopen naar haar kamer om daar foundation over onze Marks te doen. Als we dat hebben gedaan lopen we naar buiten en klimmen over de muur heen. We lopen samen naar het appartement van mijn ouders, die voor mij en Arléne zou zijn als we klaar waren met de middelbare-school. Ik doe de deur open en loop naar binnen. Het ruikt naar...thuis.
    'Geheimen?' vraag ik.
    'Ja geheimen,' zegt Arléne.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    Ik grinnik. 'Loop maar met mij mee, jij hebt toch ook Vampyre Sociologie? Ik denk niet dat meneer Vylore er een probleem van maakt. En trouwens, zo te zien heeft die kat je uitgekozen,' voeg ik er met een grijns aan toe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Etoile
    "ja, ik hoop maar dat hij het snapt. En het ziet er wel naar uit dat deze kat mij heeft uitgekozen" zeg ik terwijl ik opsta


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Junipa
    'Gefeliciteerd. Hoe ga je haar noemen?' Ondertussen draai ik me om en begin terug naar het lokaal te lopen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Clyde
    Ik loop richting het les gedeelte. Volgens mij heb ik weer vampyre sociologie. Ik hoop dat Damian mijn envelop heeft gekregen.

    Etoile
    'Dankje, ik denk dat ik haar Dai noem.' antwoord ik de vraag van Junipa

    [ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 20:58 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Arléne McCarthy
    Ik vertel Clove het verhaal en zeg erbij dat ze er niet over mag denken.
    'En jou geheim?' vraag ik.
    Clove vertelt me waarom ze Dream niet meer wilt zien en ik knik begrijpend.
    'Kom we gaan naar de les,' zegt Clove.
    We lopen samen naar HoN en lopen naar het lokaal Vampyre Sociologie. We gaan beide helemaal vooraan zitten en fluisteren soms wat naar elkaar.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Junipa
    'Leuke naam,' knik ik. 'De kat die mij gekozen heeft heb ik Loki genoemd, naar een Noorse god. Die van het vuur,' vertel ik. Dan schiet ik in de lach. 'Sorry, dat boeit je waarschijnlijk niet.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Etoile
    Ik begin mee te lachen.
    "Ik vind het een mooie naam. Dai betekent maan in de taal van een indianen stam in Zuid-Amerika. Ster en Maan, passen we goed bij elkaar."


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Junipa
    'Cool,' knik ik. Ondertussen zijn we bij het lokaal aangekomen en ik laat me snel op mijn vaste plek vallen. Loki miauwt even als begroeting en loopt dan nieuwsgierig naar Dai toe. Ik grinnik even en richt mijn aandacht dan weer op de les.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Etoile
    Ik ga snel naar Junipa zitten en doe net alsof ik er al de hele tijd zit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one