• The House of Night

Deze RPG kan 16+ delen bevatten, aangezien dit ook in de originele boekenserie voorkomt. Als een user een 16+ stukje schrijft, zal dit altijd bij het stukje komen te staan. Lezen is op eigen risico.

Verhaalijn:
    Het verhaal word gespeeld met onbekende personen:
    Je mag dus zelf rollen aanmaken!
    De enige persoon die uit de originele serie komt is Kalona,
    die dus ook in Het House of Night zal verschijnen.

Regels
    - Als je in je rol zit, zet je de naam van je personage dikgedrukt boven je stukje. Als je niet in je rol zit, doe je normale tekst.
    - Als iemand niet goed weet hoe of waar ze inkunnen springen, probeer ze zo goed mogelijk te helpen! Wees sociaal naar je mede-RPG'ers
    - Iedereen mag een nieuw topic openen, ligt er aan wie het wil en wie online is. Neem wel de beginpost goed over.
    - Het maakt niet uit hoe lang je stukjes zijn, dit is voor iedereen verschillend.
    - Nieuwe personages mag je in het rollentopic zetten, dan worden ze door mij of mijn co-auteurs in de story gezet.

- Rollentopic
    - Rollenstory

[.quote]Fledgling-studenten:
    - Myth / Hannah Pearson: Ramsays
    - Aella Jordan: Amaranthine
    - Aisara Féria Niiréar: Lughnasadh
    - Clove McCarthy: CrispsPink
    - Etoile Aberna: Edhelia
    - Clyde Haves Letwic: Lykos
    - Arléne: CrispsPink
    - Katherine Miller: JustEmmie
    - Elixa Furona Tortiana: Discovery
    - Tay Jardine: Nastalgia
    - Stephanie: HurtedHeart
    - Jason Vane: Rizardo

Leerkrachten:
    - High Priestess - Muziek - Cassiopea Nox - Rizardo
    - Schermen/Vampyre sociologie - Damian Vylore - Captivity
    - Literatuur - Blake Douglas Shelton - Ramsays
    - Drama - Elisabeth 'merlin' Dulöre - Captivity
    - Spaans - Dawn Morena - Edhelia

Mensen
    - Dream Ametsa: Rizardo
    - Harry James Rosenblunt: Ramsays
    - Amber Claire Parkers: Python
    - Blake Harnage: Nastalgia[/.quote]

De mensen mogen het House of Night officieel niet in,
    hoewel regels er zijn om gebroken te worden.

[ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 21:04 ]

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

[Damn, I have to eat dinner. See you guys later!]

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

[See you later, Fae]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

[oehoeh ik zal vlug een stukje type]

[smakelijk fae! tot snel!]

[laterzz Fae]

Do it scared, but do it anyway.

Damian Vylore

"Doe je best" zeg ik op een lachende en uitdagende toon. Ik weet dat ik fout bezig ben, ik ben een leraar. en die horen zoiets niet te doen. Maar toch is er iets tussen Arléne en mij. al weet ik niet wat .

Arléne McCarthy
    'Dat klinkt...eh zo fout,' zeg ik.
    Het is streng verboden om wat met een leraar te hebben. Maar ik negeer regels wel vaker. Maar heb ik het lef wel voor dít? Er is iets tussen ons. Dat ik tot nu toe met niemand heb gehad.

Damian Vylore

Ik begin te lachen als ik haar reactie zie, en stap uit bed. "Ik zal je niet meer plagen" lach ik en loop richting de deur. "en de volgende keer wel mee doen he" grinnik ik.

Arléne McCarthy
    'Omdat je me niet meer irriteert, heb je officieel toestemming om op mijn bed te liggen,' zeg ik.
    Ik zal meedoen. Om te laten zien dat ik een vechter ben.

Damian Vylore

Nu ben ik diegene die haar verbaasd aankijkt. Arléne is zo onvoorspelbaar. en dat is net iets, waar ik wel van houd. Ik kijk haar lachend aan en laat me opnieuw op haar bed vallen. Nu maar hopen dat Cassiopea er niets van merkt, anders kan ik mijn carrier als leraar wel vergeten..

Arléne McCarthy
    Ik glimlach en hoop zo hard dat High Priestess.Nox hier niet achter komt, want dan hebben Damian en ik allebei grote problemen. Clove hoeft niet bezorgd te zijn, want alles gaat prima. Ik laat me vallen op het bed naast Damian en besef me dat dit de eerste keer is dat ik laat merken dat ik echt lef heb.

Damian Vylore

Ik draai mezelf op mijn zij en kijk haar aan. Ze heeft mooie ogen, dat valt nu pas echt op. Ik had absoluut niet verwacht dat ze dit zou doen.. "Daar liggen we dan" zeg ik op fluistertoon en kijk haar afwachtend aan.

Arléne McCarthy
    'Daar liggen we dan,' beaam ik.
    Ik moet toegeven Damian is best knap en dat denk ik nu echt. Regels zijn er om te breken, dus deze regel zal ik brekem voor onze liefde. Ik kruip wat dichter tegen Damian aan en voel me op een rare manier vertrouwd.

Damian Vylore

Voorzichtig leg ik mijn hand op haar heup en kijk haar aan. Ik kus haar voorhoofd en op een of andere manier maakt het me blij om haar aan te raken,, om bij haar te zijn.. voorzichtig breng ik mijn hoofd wat dichterbij en druk mijn lippen op de hare ..

[romantisch haha]