• Ik heb een vriend die heel veel van games houd, en altijd als ik iets speel koopt hij het ook en wil hij me verbeteren. Dus ik had zo op facebook een spel gedaan, en voelde me vet pro omdat ik al zo ver was haha. Komt hij vandaag aan: 'Hey chris ik heb dat spel ook gespeeld, jij hebt al een week niet gespeeld en heb je nu al ingehaald!'

    ARGH ik kan echt niet tegen mijn verlies! En ook niet als ik eindelijk ergens goed in ben dat iemand het er dan lekker gaat inwrijven, dat hij/zij beter is!

    Nog meer mensen die niet tegen hun verlies kunnen en helemaal boos worden als ze met iets lager staan of verloren hebben? oh wat ben ik nu pissed. :B


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Jep, ik weet hoe je je voelt. Mijn broertje is ook overal beter in spellen terwijl ik ze ook graag speel D: Maar we hebben een deal, ik heb gister een spel gekocht, en hij mocht er wel mee spelen, maar hij mocht niet verder zijn dan ik (A)

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 20:37 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik word dan niet pissed, maar ik heb wel een gevoel van, "ah kut waarom heb ik het niet beter."
    Ah, dan ga jij nu - omdat je ultieme pro bent - lekker dat spelletje spelen en hém inhalen.
    Niks van aantrekken dus. :')


    We accept the love we think we deserve.

    Ik, zeker weten, ik! *O*


    Let it come and let it be

    Ik! Maar ik ben beter en mijn opleiding kost me niet zoveel tijd, dus ik sta meestal hoger :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik kan er op zich wel tegen..
    Ben het gewend dat ik met spelletjes op facebook onderaan sta -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nee, niet echt. Ik bedenk me altijd het is maar een spelletje.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hahahaha, ik ben juist meestal diegene die iedereen wil verbeteren ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aiku schreef:
    Jep, ik weet hoe je je voelt. Mijn broertje is ook overal beter in spellen terwijl ik ze ook graag speel D: Maar we hebben een deal, ik heb gister een spel gekocht, en hij mocht er wel mee spelen, maar hij mocht niet verder zijn dan ik (A)

    Lol dat is een goede afspraak! alleen zou m'n vriend zich er niet eens aan houden en mij juist pesten dat die verder/beter is. :x

    @Eyelash, hij is lke 40 levels hoger dan mij in 1 fucking week, dat kan ik NOOIT inhalen haha. x']

    @Alwin, en als je niet hoger staat? x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Counterpoise schreef:
    Ik, zeker weten, ik! *O*


    Ik ook! Zullen wij samen een spelletje spelen? (pirate)

    Sock schreef:
    (...)
    Lol dat is een goede afspraak! alleen zou m'n vriend zich er niet eens aan houden en mij juist pesten dat die verder/beter is. :x

    @Eyelash, hij is lke 40 levels hoger dan mij in 1 fucking week, dat kan ik NOOIT inhalen haha. x']

    @Alwin, en als je niet hoger staat? x']


    Eh...

    Nou, weet niet of je battlefield 3 kent, maar dat is een shooter. Je hebt ook straaljagers. Ik wou kunnen vliegen in een straaljager maar het ging erg slecht. Een andere vriend was uiteindelijk marginaal minder slecht

    En toen heb ik van 1-3 snachts op een schooldag tutorials zitten kijken van mensen die op youtube vliegtips gaven, en ik ben tot nu toe geen betere piloot tegengekomen :Y)

    Toegegeven, dat ik Rainbow Dash ben en daarom over de lucht moet heersen speelde ook mee (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Eh...

    Nou, weet niet of je battlefield 3 kent, maar dat is een shooter. Je hebt ook straaljagers. Ik wou kunnen vliegen in een straaljager maar het ging erg slecht. Een andere vriend was uiteindelijk marginaal minder slecht

    En toen heb ik van 1-3 snachts op een schooldag tutorials zitten kijken van mensen die op youtube vliegtips gaven, en ik ben tot nu toe geen betere piloot tegengekomen :Y)

    Toegegeven, dat ik Rainbow Dash ben en daarom over de lucht moet heersen speelde ook mee (cat)

    Uhu dat ken ik wel.

    Lol dat zou ik ook doen als ik jou was. 8D Maar je wil dus wel bovenaan staan. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Ik kan tegen me verlies. Ik hoef niet zo nodig de 'beste' te zijn.


    I love you Tim

    Ik ken het gevoel(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ikku :Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Sock schreef:
    (...)
    Uhu dat ken ik wel.

    Lol dat zou ik ook doen als ik jou was. 8D Maar je wil dus wel bovenaan staan. x']


    Ik sta bovenaan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro