• Okee. Donderdag moet ik met een meisje uit mijn klas een gymles voorbereiden. Maar.... We hebben geen idee wat we gaan doen! Het moet een warming up zijn van ongeveer 10 minuten en je moet niet te veel klaar hoeven zetten. Niet echt een warming up met stretchen, maar meer een spel waarvan je warm wordt. Iemand idee?
    X'' en alvast super bedankt <3


    Voor de tweede klas

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:44 ]


    Being happy is a choice ~

    iemand is um niemand is um (weet niet hoe je het spelt fail me)


    Shoganai i ne~

    Eh... Jagersbal ? Tikkertje op hoogte?

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 19:23 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ga gewoon fucking mat sleeën, dat is zeer nice :Y)
    Uitleg nodig? =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ga gewoon fucking mat sleeën, dat is zeer nice :Y)
    Uitleg nodig? =D


    Haha <3 Ik weet wel wat dat is


    Being happy is a choice ~

    HeartFlower schreef:
    (...)

    Haha <3 Ik weet wel wat dat is


    Vast niet. 2 teams, 2 dikke matten.
    Bij elk team kinderen om de beurt op mat duiken zodat ie naar voren schuift en dan wie er het eerst de overkant bereikt. ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Of de raven en de ratten (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Trefbal of netbal.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Verstoppertje Kiekeboe?


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    MARETELING (duivel)

    Coopertest en shuttlerun test in een! (nerd)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Water en vuur (x kutspel :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    xD een keiharde leger-training ??


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wiarda schreef:
    Allesbal?
    UITLEG:

    Jij en je vriendin staan voor de klas. De klas is verdeeld in 2 groepen, die ieder op een bank in de zaal zitten. De ene bank staat aan de ene kant van de zaal, de andere aan de andere (en aan de overkant!). Aan iedere kant van de zaal staat een mat.
    Jullie hebben daar verschillende ballen liggen, bv: Voetbal, handbal, basketbal en een klein balletje (voor zaalhockey?). Dan gooi je één bal naar binnen, en roep je een nummer, zoals: Voetbal, DRIE!
    Dan moeten van ieder team drie kinderen van de bank afspringen, de mat van "hun" kant aanraken, en tegen elkaar spelen. Het team dat als eerste kan scoren, heeft het aantal punten gewonnen van de spelers in hun team dat gewonnen heeft: in dit geval dus drie. Het maximum mensen dat je op kan roepen is 5, of iedereen. Als je iedereen roept, krijgen de winnaars 6 punten (:

    Als je hockey erbij neemt, moet je natuurlijk wel van die tamponstokken hebben, als je die niet hebt kun je die natuurijk weglaten. Het is wel het leukste met wat variatie. Succes! En vraag het maar al je niets niet snapt (:


    Bij ons heet dit spel het Reynaertspel :3
    Is wel leuk om te doen :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Trampolinespringen met muziek aan ;].


    No growth of the heart is ever a waste

    Lekkerland Viesland <3
    Stiekem is dat best leuk


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."