• Ik had dus nieuwe oorbellen gekocht, van die stoffen roosjes.
    Ze waren niet heel erg duur of zo, maar ik vond ze heel erg leuk.

    Nou, en net ging ik dus onder de douche. Kwam ik eronder vandaan, pyjama aan enzovoort, keek ik in de spiegel.
    WAS IK VERGETEN DIE OORBELLEN UIT TE DOEN ONDER DE DOUCHE!
    Waah, oorbellen helemaal naar de knoppen. :(
    Zo. Ontzettend. Stom.

    Heeft iemand ook zoiets stoms gedaan vandaag?


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Uhm. Op het verkeerde scherm geklikt toen ik radio ging opnemen. Gelukkig had ik nog een reserve, maar die kan ik (nog) niet op mijn computer zetten.


    Felix

    Nog niet, maar de dag is nog niet om. Bijna wel maar ik blunder zo vaak dat dat nog wel zal komen (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    De lerares maatschappijleer legde één of ander kutje over de rechtsstaat uit, en ik leunde wat tegen de muur aan... en toen was het opeens helemaal donker in 't lokaal! Iedereen keek me aan... bleek ik tegen het lichtknopje aan te zijn gaan zitten. Fffff...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik was ook stom bezig, eerst fietste ik een uur tevroeg naar bijles. En toen deed er niemand open dus ik weer naar huis. Op de goede tijd wel weer daarheen gefietst, deed er weer niemand open. Dus ik weer onderweg naar huis, belt ze op dat ze ziek was. Fijn was dat was ik 3x voor niets heen gefietst.
    Wel jammer trouwens van je oorbellen! :(


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Lughnasadh schreef:
    De lerares maatschappijleer legde één of ander kutje over de rechtsstaat uit, en ik leunde wat tegen de muur aan... en toen was het opeens helemaal donker in 't lokaal! Iedereen keek me aan... bleek ik tegen het lichtknopje aan te zijn gaan zitten. Fffff...

    dat heb ik ookwel eens gehad. xD


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Nou.. Nee ik geloof het niet. Ik had best een fijne -maar heel vermoeiende- dag (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind