• Die heb ik op mijn nagels. :Y)




    Let niet op de kwaliteit van de foto, ik had even geen beter fototoestel bij de hand. Hebben jullie ook iets leuks gedaan met jullie nagels? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het is helemaal niet zo moeilijk hoor. Je moet gewoon wat oefenen met stippeltjes zetten en lijntjes trekken met een satéprikker. Ik heb een gogo, zo'n verzameldingetje van de C1000, die nu helemaal onder de nagellak zit. (:

    Ik heb geen idee wat dat is :p (België namelijk)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik heb geen idee wat dat is :p (België namelijk)


    Een gogo is een soort plastic poppetje dat je bij iedere tien euro aan boodschappen cadeau kreeg. Ik zocht iets om op te oefenen, en het oppervlak van die dingen is glad en een beetje gebogen. (:

    [ bericht aangepast op 8 nov 2011 - 18:01 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Saybia schreef:
    Da's wel mooi gedaan! Ik bijt ze (wbw)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Awh, da's zo lief. :3 Nee, dat heeft bij mij toch geen zin. Mijn nagels zijn de kort om ze mooi te lakken en het gaat er toch te snel af. Die misbaksels zijn niet meer te redden, so I ain't gonna try.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb dat ooit ook eens gedaan en ik heb ook eens pikachu op mijn nagels gehad.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?