• SHALALIESJALALA. ;]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 19:52 ]

    Deze had je al een keer gepromoot. Nu voor de 3e keer :'D


    Shoganai i ne~

    Je gebruikt de tegenwoordige en verleden tijd door elkaar zoals in je andere topic ook al stond


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Numméro 3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sorry maar niemand reageert meer op dat andere topic? :| Is het een regel dat je maar 1 topic per ding mag maken?

    De volgende topics zijn, samen met topics waarin algemene regels worden overtreden, niet toegestaan;
    - Eén smiley-topics
    - Eén woord-topics
    - Een stelling-topic, dit mag alleen een moderator doen.
    - Een topic dat over een onderwerp gaat waar al een algemeen topic over is, zoals; ‘[Algemeen] Valentijnsdag’
    - Dubbele topics. Hiermee worden topics bedoelt die dezelfde inhoud, letterlijk en globaal, hebben als een eerder gemaakt topic.
    - "Plaats een reactie op mijn foto’s" topics
    - Rollenbekendmakings topics, zie overige forum regels
    - Promotie topics als er al eerder een topic voor deze story gemaakt is (bijvoorbeeld een rollen topic), zie overige forum regels
    - Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen Piet en Klaas!
    - Topics die gaan over een al eerder geopend topic maar dan met de mening van een bepaalde user. Ieder post zijn/haar mening maar in het betreffende topic zelf.
    -"Ik ben het niet eens met een waarschuwing" topics. Stuur de moderator via pb een bericht.
    -"Waarom is die persoon geband?" topics. Stuur de moderators via een pb een bericht.


    Tadaa C:


    Shoganai i ne~

    Ik sluit me aan bij de rest.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oke thanks, ik ben nieuw, ik begrijp alles gewoon nog niet 100%. :3

    SWAGbyme schreef:
    Oke thanks, ik ben nieuw, ik begrijp alles gewoon nog niet 100%. :3

    Volgens mij is alles vrij duidelijk als je de regels goed doorleest. Maar welkom op de site en hopelijk veel plezier met je verhaal.


    I can't even think straight.