• Dat vroeg ik me af.
    Ik bespreek namelijk vrij weinig met mijn ouders.
    Ik praat niet over wat me dwars zit, over liefde enzvoort.
    Ik praat alleen over ja dagelijkse dingen.

    En jullie, waar praat jij met jou ouders over?


    <3

    Met mijn moeder alles (bloos)


    -

    Eigenlijk alles wel. Mijn ouders en ik hebben een heel, heel erg goede band! :Y) Mijn mam en ik worden ook vaak voor zusjes aangezien, en zijn ook echt wel elkaars beste vriendinnekes!


    Bad decisions make good stories.

    Ik vertel ze mijn onvoldoendes, bitch fights, ruzies met mijn bff, alles wat op school zoal gebeurd. Zelfs over een jongen die ik leuk vind. We zijn best wel hecht haha (:


    Me so good.

    Captain schreef:
    Met mijn mama allés. Ik heb toch niemand anders. :3

    Aaaahwies, je hebt mij :'3 *gives a big fat hug*


    ars moriendi

    Happenstance schreef:
    Best veel, bijna alles zelfs. Met mama net iets meer dan met papa.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Met mijn moeder de laatste tijd niet behalve haar problemen, niets over mezelf. Terwijl de band met mijn vader begint te groeien. We kunnen echt hele tijden wegpraten. Niet over gevoelens, alhoewel dat wel begint te komen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Veel :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Vroeger best wel veel met mijn moeder. Maar sinds ze ziek is vertel ik haar niets meer.
    Met mijn vader is het met vlagen. We kunnen uren praten op een avond over mijn leventje en dan is het weer 3 maanden stil ofzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Met mijn vader (bijna) niks en met mijn moeder alles, op liefde na (A)


    You try so hard not trying to try so hard.

    Indian schreef:
    Eh ik vertel best veel, maar van alles een verdraaide waarheid. 'Iedereen had een 4 voor die toets!' 'Nee ik heb écht maar twee wijntjes gedronken, ik had al hoofdpijn!' enz. enz. Maar ik kan het heel goed met m'n ouders vinden hoor, haha.

    CrispsPink schreef:
    Ik praat vrij weinig met mijn ouders, het is alsof ik een apart leven leid op mijn verdieping(cat)


    Ja, ook zo iets.
    En als ik over iets anders begin, loopt het op een gegeven moment toch uit op niets. Duss.
    Over liefde pesten ze me. Dat zeg ik dus niet. Ze zien de huwelijksuitnodiging wel in de bus vallen.
    En om raad; ja, dat had ik laatst eens geprobeerd. Niet op het juist moment, dus was ik niet welkom.
    De rest; tsja..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Veel. Ik ben thuis 24/7 en mijn moeder en ik zijn daar erg close door geworden. Mijn vader wat minder, maar ook met hem bespreek ik wel dingen. Toch, met mijn moeder praat ik over bijna alles. Ze is heel erg open. Wat niet zegt dat ik dat altijd leuk vind. Ik ben wat terughoudender dan zij is en ben meer op mijn privacy gesteld. Niet alle gesprekken voel ik me prettig bij daardoor...
    Maar ze is kei tof. :Y)


    I can't even think straight.

    CrispsPink schreef:
    Ik praat vrij weinig met mijn ouders, het is alsof ik een apart leven leid op mijn verdieping(cat)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Alleen over dingen zoals school, wanneer ik naar de ortho moet enzo, maar ik heb dan ook geen moeder en een gehandicapte vader ;p.
    Dus mijn situatie is wel iets anders dan gemiddeld. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Best veel, over school en over m'n vriendje en over vriendinnen :)
    Ook dingen die ik wil weten, op sexueel gebied of het gebruik van drank en drugs enzo.

    Mijn papa is altijd heel lief als ik liefdesverdriet heb :P Hahaha

    Maar ik bespreek heel veel met ze, behalve mijn gevoelens, dat vind ik lastig om het erover te hebben.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.