• Hello,
    Ik had in de zomervakantie een topic geopend over een bioscoop meeting. Die is nooit verder georganiseerd door persoonlijke redenen.
    Maar nu ik alles weer op een rit lijkt en om dat Thijs zeurde komt hij er toch nog.
    Ik raad je aan om eerst de rest te lezen voor dat je een reactie plaatst.

    Waar?
    Tilburg. Simpel omdat het een mooie Bioscoop is en omdat hij centraler ligt dan Breda. Andere plaatsen zijn niet te doen voor mij.

    Wanneer?
    Ligt er aan welke film. Ik wil wel ongeveer een uur van te voren afspreken want als je bus dan vertraging heeft.

    Welke film?
    stem hier de films kunnen misschien iets veranderen. Als dat zo is horen jullie dat van mij.

    In een bioscoop praat je niet, hoe kun je elkaar meeten?
    De meeting draait niet alleen om de bioscoop. We gaan daarvoor of daarna (ligt er aan hoe laat de film draait) eerst nog wat drinken ergens, rond hangen of naar de mac.

    Het is te ver weg.
    Daar kan ik niet zoveel aan doen. Maar er zijn nu best veel actie's voor goedkopere treinkaartjes.

    Hoeveel gaat dat wel niet kosten?
    Rond de 8/9 euro. Met je cultuurpas kun je korting krijgen. De reiskosten is voor ieder verschillend.

    Wie komen er?
    ~ Schneider
    ~ Makarov
    ~ WillyWonka
    ~ Defensive

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 22:20 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Dat is bij mij ook áltijd het punt!


    Waarom denk je dat ik stiekem naar meetings ga? :W

    Starkiller schreef:
    (...)

    Waarom denk je dat ik stiekem naar meetings ga? :W


    O nee, dat durf ik niet/wil ik niet.
    Ik bedrieg mijn ouders niet graag. :X


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wil wel komen als ik geld heb :'D


    Where words fail, music speaks

    Welke film staat atm voor?

    -gewoon een post om een abo te krijgen :3 -


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Te ver..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse