• [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 22:03 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Cheeky schreef:
    LINDSEY IK HOU VAN JE VERHAAL AHAHHA

    ECHT ? Ik heb het gevoel dat niemand hem leuk vind haha, enfin de Nederlandse versie toch niet ^^


    The soul needs autumn.

    LegoHouse schreef:
    Latijn krijgen we toch 25 tijden in totaal voor? D:
    UHHMM. we hebben nu dus even kijken. praesens, imp, prf, pqprf. dan nog passief. en die vormen van aci. en ppa en ppp. ik heb geen idee D:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Ik denk dat tweetalig & gymnasium wel ongeveer zelfde volgorde hebben. (krul)

    aso & gymnasium hebben dezelfde volgorde, bij tweetalig bedoel ik heel België. iedereen leert bij ons frans, maakt niet uit welke richting je doet. (:


    Save me from myself.

    Ik moet nog steeds aan mijn Lou verhaal beginnen ><


    SLOAN.

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    Marrit, ik heb daar net een toets over gehad xdd
    Wij lopen achter hahaha. Het eerste halfjaar vorig jaar hebben we geen Frans gehad. Die leraar was toen overspannen ;x


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Cheeky schreef:
    (...)ik zit net in het derde, en volgens mij krijgen we die tijd dit jaar nog(krul)
    &wow. 9 tijden O.o

    zit je pas in het derde? ben je dan een jaar jonger als ik? ;$


    Save me from myself.

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Beware, ze gaan nog wel erger worden in de toekomst denk ik hahaha.

    NOU EN.
    i love it (:


    Some things are changing too much.

    aberforth schreef:
    (...)
    aso & gymnasium hebben dezelfde volgorde, bij tweetalig bedoel ik heel België. iedereen leert bij ons frans, maakt niet uit welke richting je doet. (:
    wij kunnen afhaken in de 4e hahaha. En wij hebben dus pas vanaf middelbaar frans ;3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    aberforth schreef:
    (...)
    aso & gymnasium hebben dezelfde volgorde, bij tweetalig bedoel ik heel België. iedereen leert bij ons frans, maakt niet uit welke richting je doet. (:

    Ja, maar niet iedereen leert hetzelfde niveau van Frans, veel mensen in mijn jaar van BSO leren nu dingen die ik in het 3de zag en ik zit nu in 6 ASO humane wat niet eens een taalrichting is ^^


    The soul needs autumn.

    Cheeky schreef:
    (...)wij kunnen afhaken in de 4e hahaha. En wij hebben dus pas vanaf middelbaar frans ;3

    wij vanaf het vijfde leerjaar (: & ben je nu jonger of even oud?


    Save me from myself.

    Cherish schreef:
    (...)
    Ja, maar niet iedereen leert hetzelfde niveau van Frans, veel mensen in mijn jaar van BSO leren nu dingen die ik in het 3de zag en ik zit nu in 6 ASO humane wat niet eens een taalrichting is ^^

    dat is wel waar, wij hebben pas vanaf dit jaar duits - ik zit in vier humane - & mensen uit tso hadden het al sinds vorig jaar. (:


    Save me from myself.

    aberforth schreef:
    (...)
    zit je pas in het derde? ben je dan een jaar jonger als ik? ;$
    daar hebben we het als eens over gehad hahah. Nee, ik ben even oud als jou :3
    En ik hoor bij de ouderen uit mn klas, maaaar kijk ja.
    Jullie hebben heel jaar 1996 in een klas(nouja, in de 4e dus). Heel jaar 1997 in een klas. enzovoort toch? Dat dacht ik tenminste.
    Wij hebben van ongeveer september 1996 tot augustus 1997 alles in de 3e. Van september 1997 tot augustus 1998 alles in de 2e(nerd)
    Je snapt er waarschijnlijk niets van haha


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik heb TOTP ook maar via ebay gekocht, want ik kreeg bij die waar ik volgens hun zelf naar toe moest bellen te horen dat het 16 pond was. O.o
    Nu heb ik 'm voor 8 euro. :'D

    [ bericht aangepast op 7 nov 2011 - 17:58 ]


    I like boys who drive cars too slow.

    Hihi.
    ik loop nu helemaal te fangirlen bij de previews van The Wanted (A)


    Some things are changing too much.

    HAAAAAAAY SCHATJES !
    nog wat gemist? <33


    i'm broken, do you hear me.