HDOEHDUDJDKSBS. Ik mag die cd toch niet kopen, like m'n vader zegt zo: ja ik download hem wel even. Veel goedkoper.
En alsnog ik zou never naar Engeland mogen mja
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.
Ik ga wss toch niet winnen, ik win echt nooit iets terwijl mijn vriendin al tickets voor de Jobro's in parijs heeft gewonnen en andere kleinere groepen in België
Cherish schreef: Ik ga wss toch niet winnen, ik win echt nooit iets terwijl mijn vriendin al tickets voor de Jobro's in parijs heeft gewonnen en andere kleinere groepen in België
Cheeky schreef:
HDOEHDUDJDKSBS. Ik mag die cd toch niet kopen, like m'n vader zegt zo: ja ik download hem wel even. Veel goedkoper.
En alsnog ik zou never naar Engeland mogen mja
AWWEH. mijn pa is normaal ook van het downloaden, maar omdat 1D echt een verslaving is mag dat wel. c: -guess wat ik voor sinterklaas & kerst ga krijgen? enkel 1D stuff-
AWWEH. mijn pa is normaal ook van het downloaden, maar omdat 1D echt een verslaving is mag dat wel. c: -guess wat ik voor sinterklaas & kerst ga krijgen? enkel 1D stuff-
Hahahaha. Ik krijg misschien niets voor sinterklaas. M'n vader wil een Xbox kopen. Hmmm. Maar ik ga die kalender voor m'n verjaardag vragen. En een capo. En een plectrum. En een digitale camera
Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.