• [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 22:03 ]


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Cherish schreef:
    (...)
    oh haha, mijn mama vond dat meteen goed en ik krijg het dan voor Sinterklaas en ze gaat duimen dat ik die reis naar dat concert win(nerd)
    ik heb een keer daar iets besteld, en ik had een accept giro, maar omdat ik daar niks van snapte en niet gevraagt had hoe dat moest moest ik bijna het dubbele betalen, dus nu moet ik het van mijn pa eerst aan mijn ma gaan vragen maar die werkt tot 21:30 -.-


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ROBIN JOUW NOORWEEGJES KOMEN IN JANUARI. STEL IK WIN DAN KAN IK JOU NIET MEENEMEN OMDAT HET MISSCHIEN WEL IN DIE WEEK IS 0.0


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    BR00KLYN schreef:
    Ik zou opzich wel mogen in Januari, mijn ouders zijn daar vet chill over enzo, maar ik zou alleen niet weten wie ik mee zou mogen nemen :'D


    Uhu. Mijn moeder net: 'Ik hoop dat je die concertkaartjes wint! Ga je ook gelijk een keer naar Engeland!' hhahaha. : D


    Remember when...

    Niallator schreef:
    ROBIN JOUW NOORWEEGJES KOMEN IN JANUARI. STEL IK WIN DAN KAN IK JOU NIET MEENEMEN OMDAT HET MISSCHIEN WEL IN DIE WEEK IS 0.0


    FOCKIT,
    die mensen komen in de week van 26jan en dat is op een donderdag dus komen ze
    23jan tot 27ste...


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Uhu. Mijn moeder net: 'Ik hoop dat je die concertkaartjes wint! Ga je ook gelijk een keer naar Engeland!' hhahaha. : D

    Dat zei die van mij ook haha


    The soul needs autumn.

    JA HEA SCHIJT AAN, ik zorg gewoon dat ik meekan dan hoor sanne.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Uhu. Mijn moeder net: 'Ik hoop dat je die concertkaartjes wint! Ga je ook gelijk een keer naar Engeland!' hhahaha. : D


    Weet je ik zie wel, ik win waarschijnlijk toch niet :'D


    SLOAN.

    ik ga al een keer naar Engeland in April HAHA.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    oke, ik zoek een woord maar i kan er al bijna een uur niet opkomen. Hoe heet dat ook alweer als iets vanzelf gaat, zeg maar dat je 'auw' zegt als iemand je slaat. -of in mijn geval je ogen opendoet door frustratie-


    Remember when...

    BR00KLYN schreef:
    Ik zou opzich wel mogen in Januari, mijn ouders zijn daar vet chill over enzo, maar ik zou alleen niet weten wie ik mee zou mogen nemen :'D


    je mag mij meenemen(A)

    maar je hebt geen vriendin ofzo die ook fan is?


    It's like I'm finally awake - One Direction.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    OneThing schreef:
    (...)

    je mag mij meenemen(A)

    maar je hebt geen vriendin ofzo die ook fan is?


    Haha jawel, maar dan moet ik gaan kiezen en dan ga ik me helemaal schuldig voelen tussen die twee. (cat)


    SLOAN.

    LegoHouse schreef:
    oke, ik zoek een woord maar i kan er al bijna een uur niet opkomen. Hoe heet dat ook alweer als iets vanzelf gaat, zeg maar dat je 'auw' zegt als iemand je slaat. -of in mijn geval je ogen opendoet door frustratie-


    Reflex.


    SLOAN.

    Niallator schreef:



    is die nou gefotoshopt?
    dat lijkt iig wel zo vind ik xd


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Whaha ik ben er al geweest (A)


    Some things are changing too much.