• Ik wil weer op een sport want ik begin de week echt zat te worden : school, werken en uit gaan....
    maar ik wil wel een sport waar je calorieen verbrand en dunner van wordt fitness heb ik al eens geprobeerd maar aangezien dat echt dood saai is in je eentje en niemand mee wilt..
    iemand ideeen of aanraders???
    thanx(flower)


    its always the same road,it just go's on and on..

    Zumba!


    Your make-up is terrible

    Zumba.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Dansen, vooral zumba of iets van shape up werkt zeer verbrandend!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Zumba, zeker weten. Maar buiten dat, touwtje springen doet ook echt wonderen, daat worden je benen strakker van en regelmatig rek&sterk oefeningen verbeterd de staat van je gehele lichaam *O*


    Let it come and let it be

    atletiek :P
    ik zit er sinds kort op, en het is echt super leuk!
    vooral omdat je heel veel verschillende onderdelen doet, :)


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    Van alle sporten word je dunner en verbrand je calorieën.
    Je moet gewoon verschillende dingen proberen, dan vind je vanzelf wel iets wat je leuk vind. Probeer vooral veel verschillende sporten, het zou je verbazen wat je leuk vind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Inderdaad Zumba zoals de meesten zeggen


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Een teamsport, leer je nieuwe mensen kennen en heb je niemand nodig die je er mee naar toe neemt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zumba inderdaad. Het klinkt raar maar ik zit er nu een maand op, en merk al resultaat. Daarbij is het ook nog superleuk! Echt aan te raden (: Ik weet niet waar je woont, maar als je in limburg woont moet je eens opzoeken ‘mo zumba’ hij is mijn leraar en hij is echt goed (:


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Bij ons hebben we één of andere organisatie die bij ons in de gemeente het sporten organiseert. Ik ben even de naam kwijt, maar daar ben ik achter gekomen toen we op school een fittest kregen :'D Dan gaan ze kijken hoe fit je bent, haha.
    Die organisatie zorgt voor aanbieding van verschillende sporten. Dan ga je een les klimmen, dan ga je tennissen, elke keer iets anders. En als je dan een sport vindt die je leuk vindt, dan kan je je aanmelden bij de sportvereniging van die sport en kun je stoppen bij die organisatie. Misschien dat ze ook zoiets bij jouw gemeente hebben?


    To live would be an awfully big adventure

    Oké, een van alle soorten sporten val je af en verbrand je calorieën.
    Alleen bij krachtsport doe je het anders, omdat je spierkracht opbouwt en je het later pas merkt dat je dan meer energie verbruikt bij het sporten en dingen doen.
    In tegenstelling tot cardiotraining val je niet in een keer af, maar als je het gewicht eraf hebt, komt het er minder snel aan dan als je stopt met sporten bij cardio.
    Ik zou een combi tussen cardio en krachttraining nemen :3 :9~


    SLOAN.

    StJimmy schreef:
    Van alle sporten word je dunner en verbrand je calorieën.
    Je moet gewoon verschillende dingen proberen, dan vind je vanzelf wel iets wat je leuk vind. Probeer vooral veel verschillende sporten, het zou je verbazen wat je leuk vind.


    comfort in c h a o s

    Er zijn zóveel verschillende dingen. Maar het hangt er een beetje vanaf hoe intensief je het wilt. Ik ga binnenkort namelijk waarschijn op Karate, maar dat is gewoon heel intensief. Anders kun je misschien kijken bij inderdaad atletiek of basketbal, dansen, er is genoeg om uit te kiezen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Voetbal! Ik vind het sowieso heel leuk om een teamsport te doen. Leer je ook weer nieuwe mensen kennen, maar ik weet niet of voetbal iets voor jou is.


    Even a white rose has a black shadow.

    sportschool!
    Ik ga ook 2 x in de week <3


    I solemny swear i am up to no good