• Mijn moeder heeft me al meerdere malen gezegd dat ik mijn boek moet opsturen naar een uitgeverij. Maar ik zeg telkens dat hij niet goed genoeg is. En dat is waar want het is mijn eerste boek ooit geschreven en hij barst van de fouten.
    Dus nu ben ik begonnen met hem opnieuw te schrijven. En daarna ga ik 'm opsturen.
    Er kan me toch niks ernstigs overkomen.
    Wie niet waagt, wie niet wint.

    Iemand anders die ooit al eens iets heeft opgestuurd?

    Ik zit echt al jaren met een geweldig verhaal idee in mijn hoofd, maar het lukt me gewoon niet om het goed op papier te krijgen.


    SLOAN.

    Austen schreef:
    Ik ben nog niet goed genoeg. Maar als ik ouder ben -en werk- zou ik graag half time schrijver worden, als ik dan beter ben. Veel succes! Als ie wordt uitgegeven moet je me de titel van het boek maar geven. (bloos)

    Dat kan inderdaad ja. Maar mijn vingers jeuken en ik heb geen zin in vakantie baantjes (m'n ouders dreigen er mee) dus als ik hier wat centjes aan verdien... tja het zal toch niet veel zijn. :'D
    & Dankjewel, en dat zal ik doen!

    BR00KLYN schreef:
    Ik zit echt al jaren met een geweldig verhaal idee in mijn hoofd, maar het lukt me gewoon niet om het goed op papier te krijgen.

    Dat is jammer.. maar misschien kun je het beter ergens opschrijven en kun je later, wanneer je woordenschat groter is, een begin maken. En dan zul je zien; je schrijft een boek in no-time! *O*

    Brute schreef:
    (...)
    Dat is jammer.. maar misschien kun je het beter ergens opschrijven en kun je later, wanneer je woordenschat groter is, een begin maken. En dan zul je zien; je schrijft een boek in no-time! *O*


    Ja, haha. Ik moet het eens in hoofdlijnen opschrijven. :9~


    SLOAN.

    Ik wil wel - met het verhaal dat ik nu aan het schrijven ben.
    Maar eenmaal het klaar is - ik denk niet dat ik dan lef genoeg zal hebben om het op te sturen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Brute schreef:
    (...)
    Dat kan inderdaad ja. Maar mijn vingers jeuken en ik heb geen zin in vakantie baantjes (m'n ouders dreigen er mee) dus als ik hier wat centjes aan verdien... tja het zal toch niet veel zijn. :'D
    & Dankjewel, en dat zal ik doen!

    Weet je trouwens al welk verhaal je gaat herschrijven?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 18:48 ]


    comfort in c h a o s

    Ik kan geen story's schrijven ;P
    Maar heel veel succes, ik vind echt dat je lef hebt :')


    Don't forget to b.r.e.a.t.h.e

    Aquila schreef:
    Ik wil wel - met het verhaal dat ik nu aan het schrijven ben.
    Maar eenmaal het klaar is - ik denk niet dat ik dan lef genoeg zal hebben om het op te sturen.

    Je moet maar zo denken; wie weet word jij ooit de 2e J.k. rowling.
    Oké dat is wel overdreven, maar wie weet? (wbw)

    Austen schreef:
    (...)
    Weet je trouwens al welk verhaal je gaat herschrijven?

    Ja, 1tje die op Q staat. Ik hoop dat het niet erg is dat hij een tijdje online heeft gestaan... achja ik zie wel.
    Het is een verhaal dat over vampieren gaat. :'D
    Maar er kloppen zo veel dingen gewoon niet dat ik 'm dus opnieuw moet schrijven.

    MoonyLove schreef:
    Ik kan geen story's schrijven ;P
    Maar heel veel succes, ik vind echt dat je lef hebt :')

    Dankjewel! (bloos)

    Brute schreef:
    (...)
    Ja, 1tje die op Q staat. Ik hoop dat het niet erg is dat hij een tijdje online heeft gestaan... achja ik zie wel.
    Het is een verhaal dat over vampieren gaat. :'D
    Maar er kloppen zo veel dingen gewoon niet dat ik 'm dus opnieuw moet schrijven.

    Normaal kunnen mensen hem niet meer opzoeken, dus zou het niet erg moeten zijn (:


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Normaal kunnen mensen hem niet meer opzoeken, dus zou het niet erg moeten zijn (:

    Oké, hopen dat dat goed komt. (:

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 18:54 ]

    Thresh heeft ooit een boek uitgegeven, weet ik toevallig. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Brute schreef:
    (...)
    Je moet maar zo denken; wie weet word jij ooit de 2e J.k. rowling.
    Oké dat is wel overdreven, maar wie weet? (wbw)

    Idd, wie weet :8 We zullen wel zien als hij af is.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ga misschienmisschiemisschien mijn verhaal ooit opsturen. Moet ik alleen een nederlandse uitgever zover krijgen een engels verhaal uit te geven <_<


    quidquid excusatio prandium pro