• Mijn moeder heeft me al meerdere malen gezegd dat ik mijn boek moet opsturen naar een uitgeverij. Maar ik zeg telkens dat hij niet goed genoeg is. En dat is waar want het is mijn eerste boek ooit geschreven en hij barst van de fouten.
    Dus nu ben ik begonnen met hem opnieuw te schrijven. En daarna ga ik 'm opsturen.
    Er kan me toch niks ernstigs overkomen.
    Wie niet waagt, wie niet wint.

    Iemand anders die ooit al eens iets heeft opgestuurd?

    Nope, ik heb nog nooit iets opgestuurd, ik vind mezelf niet goed genoeg. :Y) Maar alvast veel succes!


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nope, want ik ben niet goed genoeg, maar heel veel succes!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    nee van mijn ouders moet ik een verhaal schrijven met geen twilight en dan opsturen dat willen ze graag of een paar gedichten maar ik vind het gewoon slecht dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sheeran schreef:
    Nope, ik heb nog nooit iets opgestuurd, ik vind mezelf niet goed genoeg. :Y) Maar alvast veel succes!

    WeasleyTwins schreef:
    Nope, want ik ben niet goed genoeg, maar heel veel succes!


    Bedankt allebei! Maar je kunt toch nog niet zeggen dat je niet goed genoeg bent? Er valt toch niks te verliezen. (bloos)

    MisPattinson schreef:
    nee van mijn ouders moet ik een verhaal schrijven met geen twilight en dan opsturen dat willen ze graag of een paar gedichten maar ik vind het gewoon slecht dusja

    Moet je dat van je ouders?

    Ik vind dat je lef hebt. (:
          Ik zelf zou het niet doen, omdat ik fanfics schrijf. (: Maar laat je weten wat het is geworden?


    To infinity and beyond •

    Brute schreef:
    (...)

    Bedankt allebei! Maar je kunt toch nog niet zeggen dat je niet goed genoeg bent? Er valt toch niks te verliezen. (bloos)

    Ik ga eerst iets schrijven waar ik zelf trots op ben, en dan pas versturen, snap je? Ik ga dus ook één van mijn oude verhalen volledig herschrijven. En dan, als ik misschien wel tevreden ben, stuur ik het misschien wel op.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Sheeran schreef:
    (...)
    Ik ga eerst iets schrijven waar ik zelf trots op ben, en dan pas versturen, snap je? Ik ga dus ook één van mijn oude verhalen volledig herschrijven. En dan, als ik misschien wel tevreden ben, stuur ik het misschien wel op.

    Oké, ga ervoor! *O*

    Ik heb vorig jaar een verhaal naar een uitgever opgestuurd en ze wilden het uitgeven, maar ik moest wel aanpassingen doen. Maar dat zag ik niet zitten en nu gaa ik een ander verhaal opsturen waar ik veel zekerder over ben


    Take risks and conquer your fears.

    Ik vind het heel goed dat je het gewoon gaat proberen, net zoals jezelf zegt: wie niet waagt, wie niet wint( En ja, ik heb alleen nog maar SA´s geschreven dus dat wordt hem niet. Maar ik begin mezelf langzamerhand na veel oefening bijna goed genoeg te vinden om aan een écht boek te beginnen. Ik zie wel waar het op uit draait. Maar op dat vlak ben ik echt een perfectionist omdat ik het anders niet goed genoeg vind van mezelf(:
    Anyway, veel succes :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gregory schreef:
    Ik vind dat je lef hebt. (:
          Ik zelf zou het niet doen, omdat ik fanfics schrijf. (: Maar laat je weten wat het is geworden?

    Haha ja zal ik zeker doen! ;D

    Pericles schreef:
    Ik heb vorig jaar een verhaal naar een uitgever opgestuurd en ze wilden het uitgeven, maar ik moest wel aanpassingen doen. Maar dat zag ik niet zitten en nu gaa ik een ander verhaal opsturen waar ik veel zekerder over ben

    Dat is best wel zonde... maar ik kan het wel begrijpen.
    Succes in ieder geval!

    Atropos schreef:
    Ik vind het heel goed dat je het gewoon gaat proberen, net zoals jezelf zegt: wie niet waagt, wie niet wint( En ja, ik heb alleen nog maar SA´s geschreven dus dat wordt hem niet. Maar ik begin mezelf langzamerhand na veel oefening bijna goed genoeg te vinden om aan een écht boek te beginnen. Ik zie wel waar het op uit draait. Maar op dat vlak ben ik echt een perfectionist omdat ik het anders niet goed genoeg vind van mezelf(:
    Anyway, veel succes :'D.

    Dankjewel! (bloos)
    Ik ben niet echt een perfectionist dus voor mij is het geen probleem, ik stuur het op en zie wel hoe het gaat haha. :'D

    Sheeran schreef:
    Nope, ik heb nog nooit iets opgestuurd, ik vind mezelf niet goed genoeg. :Y) Maar alvast veel succes!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik ben nog niet goed genoeg. Maar als ik ouder ben -en werk- zou ik graag half time schrijver worden, als ik dan beter ben. Veel succes! Als ie wordt uitgegeven moet je me de titel van het boek maar geven. (bloos)


    comfort in c h a o s