• 3 november 2011 is er een Friese Ruin genaamd Rover gestolen bij Dagbesteding Kooilust in Wamel Gem west maas en waal, (gelderland, Nederland). Het is gebeurd tussen 11 uur 's ochtends en 1 uur 's middags. Rover is van een wei afgehaald.

    Rover is een 7 jarige friese ruin van 1.80 hoog, Hij is opgeleid als Dressuurpaard, en is als niveau tot de M1 Getraind. Maar hij is ook met stemcommando's opgeleid zoals zijn naam, stap, draf, en galop. Dit is nodig zodat de eigenaar kan zeggen wat het paard moet doen als de cliënt van de dagbesteding erop zit.
    Rover heeft een paar witte aftekeningen, een wit kolletje op zijn hoofd, en een wit vlekje op zijn rechterkant van zijn hals, en ook een wit plekje voor zijn kruis, op zijn rug.
    Verder is hij te herkennen aan zijn afgeschuurde manen vanwege zijn zomereczeem. Zijn staart is pas geknipt, en hij is 31 oktober geënt.
    Ook is hij gechipt.

    We hopen dat iemand iets van Rover ziet, en laat dit ons dan ook weten. We zijn te bereiken op:

    Telefoon eigenaar: 0623376848, of 0487 506575
    Telefoon mij(verzorgster): 0652245969 of 0487 595193

    Foto's krijg ik er echt niet op gezet!

    Ik hoop dat jullie iets van hem zien, of me een paar paardenmarkten doorgeven.

    Groetjes!

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:19 ]


    Lend me your wings, and teach me how to fly'

    He gadver. Waarom kunnen mensen nou nooit eens met hun poten van een ander zijn dieren/bezittingen afblijven..

    Hoop dat je hem terugvind!. Zou ook vooral Marktplaats en Speurders.nl goed in de gaten houden :).

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 18:25 ]

    Ja, dat doen we zeker! Maar daar hebben we helaas niks kunnen vinden, iedere dag checken we zeker wel een paar keer marktplaats.


    Lend me your wings, and teach me how to fly'

    wie steelt er nou een paard:S ik denk niet dat het richting n brabant komt maarja. voor je hyves link je kunt niks van het paard zien dan moet je vrienden worden dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hoe moet je er dan foto's op zetten :S


    Lend me your wings, and teach me how to fly'

    Waarom steelt iemand een paard? Stelletje gestoorde leipo's.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tinka schreef:
    Hoe moet je er dan foto's op zetten :S


    [img][/img]
    En daar tussen de directe link naar de foto.
    Of je zet de link tussen [/url]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:00 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Moonstruck schreef:
    Waarom steelt iemand een paard? Stelletje gestoorde leipo's.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    hellgirl1417 schreef:
    He gadver. Waarom kunnen mensen nou nooit eens met hun poten van een ander zijn dieren/bezittingen afblijven..

    Hoop dat je hem terugvind!. Zou ook vooral Marktplaats en Speurders.nl goed in de gaten houden :).


    | Reality is for people that lack imagination |

    Wow, triest. Ik ken geen paardenmarkten, maar ik hoop dat je hem vindt!

    Starkiller schreef:
    Wow, triest. Ik ken geen paardenmarkten, maar ik hoop dat je hem vindt!


    Let us die young or let us live forever.