• Zijn er mensen die ROOM 94 kennen? (:

Ik vind ze echt supervet ^^
    Ik kan alleen jammer genoeg niet veel over ze vinden van biografie enzo... :C

Voor de mensen die ze niet kennen, watch and enjoy ^^
    -En bij het tweede liedje, wacht tot ze 'got to try to ignore, got to try to ignore' zingen bij 1.21/1.22, echt dat is zooo schattig <33-

Edit: Als iemand me meer info over hun kan geven, wie wie is, hoelang ze spelen en al die zooi, kom maar op ^^

[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 17:48 ]

Inspiration can hit you any time

BlueWolf schreef:
    Oehh polsbandje!! Ik wil ook een polsbandje ^^
    En inderdaad, ze zijn nog schattiger in t echt, ik heb ze zelf ook life gezien ^^

Ik was ook met ze op de foto + ik heb een superawesome shirt met een vaag aapding erop. :"D

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Pariah schreef:
    (...)
    Ik was ook met ze op de foto + ik heb een superawesome shirt met een vaag aapding erop. :"D

Ik sta ook met ze op de foto ^^
    Maar echt, ik kan mezelf nu echt voor mn kop slaan dat ik verder niks had gekocht! >.< Want ik was nog aan het twijfelen om een shirt of cd te kopen, maar heb t toch niet gedaan. Man ik haat mezelf soms echt -.- ;p

Henkjan schreef:
    oeh hun zijn goed. <3

Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

Edit: Als iemand me meer info over hun kan geven, wie wie is, hoelang ze spelen en al die zooi, kom maar op ^^

Ik zou zeggen kijk op wikipedia. Vind je genoeg. Of google wilt ook nog wel eens handig zijn.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

StJimmy schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen kijk op wikipedia. Vind je genoeg. Of google wilt ook nog wel eens handig zijn.

Ik weet niet of ik scheel ben, maar zo veel kan ik niet vinden hoor ;p Ze zijn nog niet zo bekend. T meeste wat ik vind zijn facebook en myspace pagina's, jeweetwel dat soort dingen allemaal... ;p

Die zanger is best wel sexy.

Me so good.

Parachutes schreef:
    Die heb ik live gezien, als voorprogramma van Destine!

Alis volat propriis.

Maar BlueWolf, ik heb hun foto's op google gevonden. Ik bedoel, ik heb alleen maar hun namen ingevoerd en toen op afbeeldingen geklikt

Physics is awesome

Ik heb wel eens naar ze geluisterd en ze zijn niet slecht (:

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

Eyes schreef:
    Maar BlueWolf, ik heb hun foto's op google gevonden. Ik bedoel, ik heb alleen maar hun namen ingevoerd en toen op afbeeldingen geklikt

Hmm dan zal ik wel niet goed genoeg gezocht hebben :')

BlueWolf schreef:
    (...)
    Ik heb ze ook als voorprogramma van Destine gezien, echt super! <3 En ze gaan in maart een headline your doen he ^^ Alleen is t in Engeland D: Ik wil in die tijd echt naar Engeland =D
    Wanneer ben jij dan eigenlijk naar de oktobertour geweest? (:

In Amersfoort, de zevende (:

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Parachutes schreef:
    (...)

In Amersfoort, de zevende (:

Iedereen die ik heb gehoord die naar de tour is geweest, is een andere dag dan mij gegaan Ö Ik ben namelijk de dag erna gegaan, de 8e in Heerlen (:
    Maar t was echt awesome ^^
    Wel de laatste keer met Robin F (huil)

jaja, ik sta met kieran lemon op de fotoooo =D

<3 hij is echt knap hea hihi
    let niet op mijn mislukte **** pony

maar hun muziek vind ik ook tof =D

[ bericht aangepast op 9 nov 2011 - 21:53 ]

Everything you want comes after you stop looking for it

BlueWolf schreef:
    (...)
    Iedereen die ik heb gehoord die naar de tour is geweest, is een andere dag dan mij gegaan Ö Ik ben namelijk de dag erna gegaan, de 8e in Heerlen (:
    Maar t was echt awesome ^^
    Wel de laatste keer met Robin F (huil)

ik ben 15 oktober gegaan in Venlo, Perron 55 (:
    was echt heel erg gaaf

Everything you want comes after you stop looking for it

Tonight is echt kjfhnfkhjf <3
    Ik wil ze keer live zien!

Ivar Oosterloo.