• Ik ben zo boos op mezelf nu. Ik had net een nieuw hoofdstuk geschreven op word en wilde die dus activeren. Meestal kopieerd ik dan het vorige hoofdstuk zodat ik de codes enzovoort heb en niet opnieuw hoef in te voegen. Had ik perongeluk, omdat ik niet goedoplette de tekst van het vorige hoofdstuk verwijderd en de nieuwe tekst erin gezet. Ik ben echt een trien want ik sla de hoofdstukken ook nooit op mijn computer, ja ik heb dus weer iets geleerd. Maar ik ben nu zo boos op mezelf.

    Wie van jullie is er ook ooit een hoofdstuk verloren dat je hem opnieuw moet gaan schrijven?

    En heeft misschien iemand ideeën hoe ik de tekst terugkrijg, denk wel dat dat onmogelijk is.


    <3

    Ehm op dat terug gaan pijltje?

    ehm ik typte het uit op q en wou net opslaan en drukte verkerd 2 x achterelkaar moeten typen:(


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nope, ik ben slim:Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Misschien staat het in je prullenbak? En anders gewoon even ophouden met schrijven en morgen of vanavond weer gaan schrijven. Het is niet leuk om twee keer achter elkaar hetzelfde te gaan schrijven. De volgende keer gewoon opslaan en dan gaat alles goed. c:


    wth.