• Een story!

    Dus mensen, kom maar op met jullie verhalen!(nerd)

    Ik heb alleen wel een paar dingen:

    ~ Graag in ABN geschreven
    ~ Geen smiley tekens
    ~ Een verhaal waar actief aan wordt geschreven

    Het mag gaan over:

    ~ Onbekende personen
    ~ Horror
    ~ Harry Potter

    Alvast bedankt!(flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    http://www.quizlet.nl/stories/65898/your-poison-is-running-through-my-veins/

    De zestienjarige Kate moet naar Engeland verhuizen als haar vader een baan aangeboden krijgt. Op haar nieuwe school leert ze George kennen, een jongen waarvan Kate al snel onder de indruk is. Maar dingen blijken al snel niet te zijn wat ze lijken als George zich plots totaal anders gaat gedragen na een kleine aanraking tussen Kate's vinger en zijn ring. Kate is echter gek op George en wil koste wat kost zijn geheim ontrafelen. Maar is dat wel zo gemakkelijk?

    .Ik schrijf twee keer in de week.
    .Het verhaal gaat deels over tvd

    oja wat is abn?

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 13:52 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    dependable schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/65898/your-poison-is-running-through-my-veins/

    De zestienjarige Kate moet naar Engeland verhuizen als haar vader een baan aangeboden krijgt. Op haar nieuwe school leert ze George kennen, een jongen waarvan Kate al snel onder de indruk is. Maar dingen blijken al snel niet te zijn wat ze lijken als George zich plots totaal anders gaat gedragen na een kleine aanraking tussen Kate's vinger en zijn ring. Kate is echter gek op George en wil koste wat kost zijn geheim ontrafelen. Maar is dat wel zo gemakkelijk?

    .Ik schrijf twee keer in de week.
    .Het verhaal gaat deels over tvd

    oja wat is abn?


    Klinkt leuk!
    Maar waar staat de afkorting ''tvd'' voor? :X
    En ABN is ''Algemeens Beschaafd Nederlands''. Dus geen msn-taal of iets dergelijks.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    They broke all boundaries, except one.

    Ze waren het er alle vier over eens dat het zo niet langer kon.
    Allemaal begaven ze zich amper onder de mensen, en áls ze dat al deden, dan was het een zeer beperkt groepje. Ze kenden het leven in de vorm van computerschermpjes en door hun moeder bereide maaltijden; zij kenden de eindeloze sleur van boodschappen doen, Omroep Max en familiewandelingen, maar gezoend hadden ze nog nooit. Ze leefden het leven van een volwassene als een kind; klemden zich vast aan hun familie; zogen zich op in spellen.
    “Maar vanaf nu, belopen wij samen het pad der wildernis, en we zien wel waar het ons brengt…”
    - - > Ferity


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Smoke, Drinks, New Me (Onbekende personen)



    1# Listen to your parents
    2# Never forget to be yourself
    3# Don't do drugs


    # Inspiration song
    # Nederlands gesproken
    # Bwaaah.





    Lezen?


    26 - 02 - '16

    McMummie schreef:
    (...)

    Klinkt leuk!
    Maar waar staat de afkorting ''tvd'' voor? :X
    En ABN is ''Algemeens Beschaafd Nederlands''. Dus geen msn-taal of iets dergelijks.


    tvd is the vampire diaries geloof ik.


    26 - 02 - '16

    Merveilleuse schreef:
    (...)

    tvd is the vampire diaries geloof ik.


    Aah oke, bedankt!
    En waar gaat t over eigenlijk? Ik ken alleen de titel :')

    Jouw story klinkt btw vet awesome, ik ga eens kijken!





    @ Lughnasadh
    Die van jou ga ik ook eens lezen! ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Onbekende personen, oh lala:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn


    “Love is a contradiction.”

    McMummie schreef:
    (...)

    Klinkt leuk!
    Maar waar staat de afkorting ''tvd'' voor? :X
    En ABN is ''Algemeens Beschaafd Nederlands''. Dus geen msn-taal of iets dergelijks.


    Ik gebruik algemeen beschaafd Nederlands. En tvd is een afkorting voor The vampire diaries. By the way, soms zitten er Engelse zinnen tussen.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:12 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    @ Eastwick
    Heb je je username weer veranderd? Nu moet ik wéér een nieuwe bijnaam voor je verzinnen! :')
    Ik ga je story btw lezen, je schrijft altijd hele goede!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    dependable schreef:
    (...)

    Ik gebruik algemeen beschaafd Nederlands. En tvd is een afkorting voor The vampire diaries.


    Aah oke, mooizo!
    Hmm, eigenlijk ken ik The Vampire Diaries alleen van naam. Is t ongeveer hetzelfde als Twilight ofseu?
    Ik hoop van niet, liever niet :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McMummie schreef:
    (...)

    Aah oke, mooizo!
    Hmm, eigenlijk ken ik The Vampire Diaries alleen van naam. Is t ongeveer hetzelfde als Twilight ofseu?
    Ik hoop van niet, liever niet :p


    Ik vind dat er een groot verschil in zit, maar je moet de vampire diaries wel kennen, want anders is het verhaal een beetje verwarrend.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    dependable schreef:
    (...)

    Ik vind dat er een groot verschil in zit, maar je moet de vampire diaries wel kennen, want anders is het verhaal een beetje verwarrend.


    Oke.
    Hmm, maar ik ken Vampire Diaries niet! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McMummie schreef:
    (...)

    Oke.
    Hmm, maar ik ken Vampire Diaries niet! :')


    Dat is jammer! Als je het wel wil lezen zou ik erg blij zijn, en anders als je vragen hebt over een hoofdstuk stel ze maar.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    dependable schreef:
    (...)

    Dat is jammer! Als je het wel wil lezen zou ik erg blij zijn, en anders als je vragen hebt over een hoofdstuk stel ze maar.


    Is goed, ik zal eens een kijkje nemen. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    Dwalend door de druivenranken.

    Drama, onbekende personen, romantiek

    Livia is net 17 geworden deze zomer. Nog steeds zit hij daar, glimlachend in haar hoofd. De dagen glijden door haar vingers en alles loopt haar voorbij. Zelfs haarzelf.
    Op een dag is al haar familie bijeen en het duizelt haar. Ze moet weg. Weg van alle dwaasheid in haar hoofd. Weg van haarzelf. Maar waar ga je heen als je jezelf kwijt wil raken? En wat als je iets nieuws vindt, een nieuwe mogelijkheid, een kans om jezelf weer terug te krijgen. Zou je die dan pakken?


    wth.