• "Ik loop de school binnen. Het koude kille schoolgebouw. De plek waar ik liever nooit van mijn leven kwam. Net als thuis. Als je het thuis kon noemen. Nergens was ik veilig, ik moest altijd op mijn hoede zijn. Nee, het leukste leventje had ik niet." -Chloe Katherine Night


    Zin in een mooie, dramatische, romantische en meeslepende Justin Drew Bieber Story? Dan is dit zeker iets voor jou!

    No offence, maar je gebruikt de tegenwoordige en de verleden tijd door elkaar..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Je gebruikt de tegenwoordige tijd en de verleden tijd door elkaar. + het is een Bieber story, dus niets voor mij. Sorry.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 13:34 ]


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Je gebruikt de tegenwoordige tijd en de verleden tijd door elkaar. + het is een Bieber story, dus niets voor mij. Sorry.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Oeps, ik zal er beter op letten, thanks! ;]

    Ook al zou je grammatica niet falen, ik zou het alsnog niet lezen. Justin Bieber, weet je wel. Maar veel succes met schrijven. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jackal schreef:
    Ook al zou je grammatica niet falen, ik zou het alsnog niet lezen. Justin Bieber, weet je wel. Maar veel succes met schrijven. *O*


    Thanks, haha! <3

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 14:22 ]

    Oud topic maar toch.. :]

    Je mag niet bumpen, schat.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bronte schreef:
    Je gebruikt de tegenwoordige tijd en de verleden tijd door elkaar. + het is een Bieber story, dus niets voor mij. Sorry.


    I love you Tim