• Hee,

    ik ben dringend op zoek naar rollen voor mijn verhaal Misguided Ghosts.
    Ik ben al even bezig aan dit verhaal, maar ik heb NU echt jullie hulp nodig.
    Ik ben op zoek naar 7 uitverkorenen (zij kunnen geesten zien). Het liefst een paar meisjes en een paar jongens.
    Wil je graag dat jij een rol als uitverkorene kan vervullen? Vul dan het volgende lijstje in:

    Naam personage:
    Geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk, foto is genoeg (naam er bij vermelden als die bekend is):
    Extra info (eventuele achtergrond van deze persoon):
    Quote bij deze persoon of een bijnaam:
    Waarschuwen?: --> moet ik je een gb sturen als je een rol hebt??

    Ik kies de leukste, beste personages uit!! :)

    xx

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 11:10 ]


    Everything Is Impossible

    Naam personage: Sarah Sofia Calona (Griekse afkomst).
    Geboortedatum: 3 maart 1992 => dus 19.
    Karakter: Een zeer bezord iemand en ze is niet snel bang, ze is ook nogal veel met haar hoofd in de wolken en zal voor alles een verklaring zoeken ookal kan die verklaring niet. Ze vertrouwt niet snel mensen.
    Uiterlijk, foto is genoeg:(Giselle Bonilla)

    soms hebben haar ogen en groene tint, wanneer ze de geesten ziet. De geesten stralen ook iets groens uit.
    Extra info (eventuele achtergrond van deze persoon): Ze verloor haar beide ouders in een trein ongeluk. Nu zorgt ze voor haar kleinere broer (Kailan) en zus (Siara). Ze werkt in een coffee shop en heeft geen echte vrienden. Wanneer ze geesten ziet vertelt ze dit aan haar broer en zus als een verhaaltje. Zo is ze toch niet de enige die het weet.
    Quote bij deze persoon of een bijnaam: bijnaam Shash
    Waarschuwen?: graag zelf :)

    Ik hoop dat het goed is

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 12:00 ]


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    Naam personage: Alyssa Dream Lopez
    Bijnaam: Little Bitch
    Geboortedatum: 21 Augustus 1995, Ze is dus 16 jaar
    Karakter:Ze is aardig tegen vrienden, maar kan een echte bitch zijn tegen mensen die ze niet mag.
    Ze is een echt feestbeest en ze gaat altijd helemaal los.
    Omdat ze vaak met jongens zoent op party's, word ze vaak gezien als een player. Daarom is ze het liefst single, dan kan ze vrij zijn.
    Ze is verleidelijk en mysterieus, wat veel jongens aantrekt.
    Ze is een badgirl, ze is ook al vaak in aanraking gekomen met de politie.
    Ze kan soms arrogant en brutaal overkomen.
    Uiterlijk:

    `
    Naya Rivera
    Extra info:Ze heeft haar hele leven buij haar pa gewoond, haar moeder is overleden bij een auto-ongeluk. Ze heeft op haar pols een kleine tattoo van een hartje met de tekst Love Forever eronder.
    Quote bij deze persoon of een bijnaam:The only straight I am is straight-up bitch.
    Waarschuwen?:

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 10:34 ]


    El Diablo.

    KAILAN

    SIARA


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    Naam; Rachael Capelli
    Leeftijd; 20 jaar
    karakter; is chaotisch en kan hierdoor de verkeerde keuzes maken. Ze heeft veel vrienden en is populair en cheerleader op school. Ook neigt Rachael sneller naar de duistere kant te gaan dan de goede kant. Haar vrienden en familie is belangrijk voor haar, dat komt waarschijnlijk door haar italiaanse bloed, want haar vader is italiaans.
    Uiterlijk; hoe voeg je plaatje toe? [(phoebe thonkin)
    Extra info; Ze heeft een vriendje 'Jake', hij weet echter niets over de geesten.. Ze zit er over na te denken om het haar oma te vertellen..
    Geschiedenis Rachael; Haar vader was omgekomen door een hartaanval, Rachael had een eigenaardig gevoel op dat moment op school, ze was naar huis gereden en zag haar vader in de tuin staan, ze liep ernaar toe, hij deed vaag.. totdat haar moeder huilend aan kwam rennen dat haar vader was overleden.. maar Rachael zag hem net nog staan... dit was de eerste keer dat ze geesten zag.
    Bijnamen; Rach, Rachi, Capelli, Cap
    Quote bij deze persoon of een bijnaam: Faith in oneself is the best and safest course.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 20:31 ]


    Am i an bad person if i wanna be a vampire? :)

    Naam personage: Devon Bright
    Geboortedatum: 17 Mei 1992 => 19 jaar
    Karakter: Devon kan stoer zijn, maar heeft een hart van goud. Hij accepteert niet vlug mensen en heeft het moeilijk met vertrouwen. Devon kan ook heel droog zijn van humor en kan ook heel bot zijn.
    Uiterlijk, foto is genoeg (naam er bij vermelden als die bekend is):

    <= James Giasford ^^
    Extra info (eventuele achtergrond van deze persoon): Hij is groot gebracht in een weeshuis, over zijn ouders weet Devon helemaal niets. Devon heeft ook geen vrienden en haalt goede punten op school.
    Quote bij deze persoon of een bijnaam: Every Person Is Special On His Way
    Waarschuwen?: --> moet ik je een gb sturen als je een rol hebt?? Dat mag ^^


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Naam personage: Jae Strive
    Geboortedatum:17/05/1994, hij is dus 17 jaar oud
    Karakter: Eerst zien, dan geloven is zijn moto. Hij heeft meer dan genoeg reden om wantrouwig te zijn tegenover mensen (zijn hart en vertrouwen zijn al een aantal keren geschonden), maar dat wilt niet zeggen dat hij geen vrienden heeft. Al is het wel eenvoudiger om een vijand dan een vriend van hem te worden. Jae kan soms wel erg veel piekeren, maar over het algemeen is hij toch tamelijk vrolijk.
    Uiterlijk, foto is genoeg (naam er bij vermelden als die bekend is):


    (Valentin Baranov)
    Extra info (eventuele achtergrond van deze persoon): Hij is opgegroeid op de straat, maar op zijn vijftiende ontdekt door een koppel die hem ook geadopteerd hebben. Zijn naam is gegeven door zijn vader, voor die hem achterliet. De achternaam is van het koppel dat hij geadopteerd heeft, zijn echte achternaam weet hij niet.
    Quote bij deze persoon of een bijnaam: Eerst zien, dan geloven
    Waarschuwen?: --> moet ik je een gb sturen als je een rol hebt?? Mag altijd


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Ik heb al 4 uitverkorenen gekozen. Voor de anderen die nu niet gekozen zijn: Geen zorgen! Misschien kom je er bij mijn volgende keer kiezen wel bij ;)

    - Sarah Sofia Calona (ellenlemon)
    - Rachael Capelli (HuubD)
    - Devon Bright (Smil3)
    - Jae Strive (VCL)

    Vooral verder gaan met rollen posten! :) Ik ben nog op zoek naar DRIE uitverkorenen!!
    Doe je best (hoera) Zoek vooral originele karakters! Uiteenlopend :)

    xxx
    (flower)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 13:35 ]


    Everything Is Impossible

    iiiiiiiiiiii ik zit er bij :)
    ty en snel verder schrijven e


    If I had a wish, I'll give it to you. Use the magic words to make your dreams come true.

    superr! ;D dankje dat Rachael erbij zit! ;D
    ik ga het zeker volgen nu! haha!


    Am i an bad person if i wanna be a vampire? :)

    Volgens mij heb ik ook ergens een story die zo heet :P

    De titel doet me denken aan Paramore ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Leuk dat mijn rol er bij zit :)


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Naam personage: Hannah McAvon
    Geboortedatum: 18 – 5 – 1994 (17 jaar)
    Karakter: Hannah is erg onzeker en verlegen. Ze heeft bijna geen vrienden en trekt zich veel aan van wat anderen over haar zeggen. Ze is zelfdestructief en lijdt aan anorexia. Ze trekt zich vaak terug in haar eigen wereld om te ontsnappen aan de pijn van de echte wereld. De geesten die ze ziet beschouwd ze als haar echte vrienden, omdat zij niet over haar oordelen en haar zien zoals ze echt is. Ze is een echte boekenwurm en haalt goede cijfers op school. Daarnaast speelt ze piano en houdt van jazz en blues muziek.
    Uiterlijk: Hannah heeft lang, zwart haar en een bijna witte huid. Ze draagt een bril en haar kleren zijn simpel en casual, met kleuren als grijs, zwart en wit, zodat ze niet zo opvalt. Ze draagt bijna altijd lange mouwen om haar littekens te verbergen.


    Extra info (eventuele achtergrond van deze persoon): Hannah is enigs kind en woont samen met haar moeder in een twee-onder-een-kap woning. Haar vader zit sinds een paar jaar in een psychiatrische inrichting, omdat hij aan een ernstige vorm van een dissociatieve identiteitsstoornis(gespleten persoonlijkheid) lijdt
    Quote bij deze persoon: I want to go back to Wonderland, even though it’s just for a second.
    Bijnaam: Miss McWeirdo
    Waarschuwen?: Ja, graag.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 15:05 ]


    *I want to go back to Wonderland, even if it's just for a second.*

    Naam personage: Hayleigh Dainton
    Geboortedatum: 16 mei 1994, ze is dus 17 jaar oud (:
    Karakter: Hayleigh is heel goedgelovig. Veel mensen maken daar misbruik van. Ze kan heel goed luisteren, maar is wat minder in advies geven. Ze is best verlegen, en kan bij nieuwe mensen, vaak moeilijk uit haar woorden komen. Ze is heel eerlijk, en heeft in haar hele leven nog nooit een leugen verteld. Wel verzwijgd ze dingen als ze liever niet heeft dat anderen het weten. Ze is onvoorspelbaar.
    Uiterlijk:

    Hayleigh heeft lang, blond golvend haar, en felblauwe ogen, ze houd van vintage kleding, en schattige jurkjes, al worden die wat stoerder gemaakt, door gebruik van leren jasjes, en converse all-stars of kisten. Al draagt ze dit niet altijd.
    Extra info: Hayleigh's ouders zijn omgekomen bij een auto-ongeluk toen ze 2 was. Ze weet niet beter dan van pleeggezin, naar pleeggezin te worden gestuurd en ze kan niet wachten tot haar 18de verjaardag, wanneer ze eindelijk ergens kan settelen.
    bijnaam: Leigh
    Waarschuwen?: --> Yup (:

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 16:57 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Hm... is het ook mogelijk de rol die ik heb bedacht terug te trekken? Ik kreeg net namelijk ineens zelf heel veel inspiratie met Hannah.


    *I want to go back to Wonderland, even if it's just for a second.*