• oke ik had beloofd een verslag te maken van mijn meeting met Daniel, die vriend die ik viavia ontmoet heb op hyves/facebook. :'D oke, hier mijn verslag, met alle sappige details.. want volgens mij wou Mutant dat.. of was het iemand anders. Achja idk.

    Nou ik zat dus in de auto en was ZENUWACHTIG! Ik zat 100 keer mijn haar goed te doen enzo, en kijken of ik er wel goed uit zag. Nou toen ik daar was was het een hele speurtocht om Daniel te vinden, maar goed, toen ik hem zag liep ik dus naar hem toe en gaf ik hem een knuffel. Nou en mijn ouders waren ook mee, maar daar gingen we mee opsplitsen. Wij liepen naar Raveleijn om kaartjes te halen voor de eerste show, en toen gingen we daar wat staan wachten, kletsen, en de show kijken. Maar nee hoor, geen één leuke acteur die ik wou zat in die show, fuck dat. Nouja daarna gingen we naar de Fata morgana die bootje dingen, en hebben we achterin het bootje een beetje klef gedaan enzo. x'] gewoon knuffelen, niks anders. Nou en toen gingen we naar dat spookhuis geval, en daar was het like, heel donker, dus toen gingen we ook klef doen. 8D goh, wat een geklef. Heel veel mensen keken toen we hand in hand uit het spookhuis ding liepen, maar Daniel zei; 'als blikken konden doden was iedereen die jij aankeek nu morsdood.' lol echt droog maar goed, het maakt mij niet uit wat iedereen denkt. Eh well toen gingen we naar.. even denken.. ohja, naar zo'n winkel waar je o.a handpoppen kan kopen, en toen gingen we met een draak handpop en een wolf handpop een sex photoshoot houden. x'] vraag me niet hoe of wat. Nouja ik post de foto's later wel. Die kinderen van 6 in de winkel keken echt zo van wtf, toen ik wolf boven op draak zette, LOL lekker kinderachtig maar goed. Nouja toen gingen we ehh.. even denken.. we zijn in geen één achtbaan geweest of iets met een kick. :c meestal gingen we dus gewoon lopen, naar winkeltjes, iets lekkers halen. En tóen gingen we in het kleuterdoolhof geval, wat echt té erg was. Je moet over zo'n brug boven het water en er komen stralen water soms, over de brug heen, dus sommige kinderen komen zeiknat aan de overkant. :'D ik gelukkig niet, want ik zal op de rug van Daniel, die wel is geraakt, LOL. Nou om het kort te houden, half 6 zijn we naar de sprookjesbos geweest en daar was GEEN EEN ENKEL PERSOON. Nou wat wil je nog meer. Nou nog meer klef gedaan blabla. MAAR ik was echt vet stil en in gedachten, want hij was zo lief. :c Oh en aangezien ik 1 nov. jarig was heb ik véél kado's gekregen, een sneeuwbol die ik altijd al wou, een tijger knuffel die ik gewoon moest hebben, en een beer ding met I love you erop, kinda cute. En toen we afscheid moesten nemen dat was vreselijk, echt like, argh. In de auto kreeg ik tranen in m'n ogen, bij hem voelde het echt zó veilig en als thuis, weetje wel. Oké genoeg geklef en gezwijmel enzo. Foto's komen morgen/overmorgen. ^^

    Wow lang verslag is lang! nou dit moest ik delen want het was de beste dag in mijn hele leven joh! echt geweldig was het :'D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Aahw, dat klinkt echt heel erg leuk!*O*

    Heel leuk dat je een fijne dag hebt gehad! :3


    Let it come and let it be

    bij geklef denk ik aan zoenen XD
    alleen na jou eerste klef zei je knuffen, was de rest van et geklef nou ook alleen knuffen ook ook zoenen ? XD


    Mja, zo te zien heb je een leuke dag gehad ;D
    Btw, me neef was ook op 1 nov jarig XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Brute schreef:
    Aahw, dat klinkt echt heel erg leuk!*O*


    i put the fun in funeral

    Ik ben echt superblij voor je, schatje! :'3 Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad (:


    ars moriendi

    Aaawh lief <3 En yep, spookslot is the place to be voor klef doen x'D Ik ken het 8D


    Alis volat propriis.

    Midna schreef:
    bij geklef denk ik aan zoenen XD
    alleen na jou eerste klef zei je knuffen, was de rest van et geklef nou ook alleen knuffen ook ook zoenen ? XD


    Mja, zo te zien heb je een leuke dag gehad ;D
    Btw, me neef was ook op 1 nov jarig XD

    Hahaha yeah, we hebben die middag/avond wel gezoend ja, na dat geklef van de FM. :'D

    en het was idd leuk. ^^


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Awwww, zo lief <3
    Stiekem heb ik wel medelijden met al die zesjarige kindjes in die winkel x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Brute schreef:
    Aahw, dat klinkt echt heel erg leuk!*O*


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sock schreef:
    (...)
    Hahaha yeah, we hebben die middag/avond wel gezoend ja, na dat geklef van de FM. :'D

    en het was idd leuk. ^^


    Knuffen vind ik namelijk niet kleffen ;d
    ... Damn wat word ik klef dan als ik een vriendje heb o-O

    Mja, als nog mooi dat je het leuk had ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Applejack schreef:
    Awwww, zo lief <3
    Stiekem heb ik wel medelijden met al die zesjarige kindjes in die winkel x'D

    HAHAHA, yeah die medewerkers keken ons ook zo aan van the-fuck!

    Oh en thanks Kuyt! <3
    @Galleon, oeh, ervaring? -wbw-

    en hier is een foto van een wolf en een draak die zoenen, HAHAHA oke dit vinden jullie vast doelloos enzo maar ik moest bijna janken van het lachen. x'] en zo stond die op facebook, don't blame me for the lame editing :c

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 23:20 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    (...)
    HAHAHA, yeah die medewerkers keken ons ook zo aan van the-fuck!

    Oh en thanks Kuyt! <3
    @Galleon, oeh, ervaring? -wbw-

    en hier is een foto van een wolf en een draak die zoenen, HAHAHA oke dit vinden jullie vast doelloos enzo maar ik moest bijna janken van het lachen. x'] en zo stond die op facebook, don't blame me for the lame editing :c


    Haha yosh, ik en mijn vriend hebben abo op de Efteling :'D Dus Spookslot, Fata Morgana, Villa Volta en Droomvlucht bezoeken we zeer vaak :Y) Muahaha.
    En epischen foto :{D Weetje wat ook erg is aan de Efteling? Bij de Panda Droom, aan het eind heb je zo'n speeltuin met netten weetjewel, waar je omhoog moet klimmen, en dan stoer willen doen en omhoog "racen" om daarna niet meer naar beneden te durven.
    (no_chears)


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    (...)
    Haha yosh, ik en mijn vriend hebben abo op de Efteling :'D Dus Spookslot, Fata Morgana, Villa Volta en Droomvlucht bezoeken we zeer vaak :Y) Muahaha.
    En epischen foto :{D Weetje wat ook erg is aan de Efteling? Bij de Panda Droom, aan het eind heb je zo'n speeltuin met netten weetjewel, waar je omhoog moet klimmen, en dan stoer willen doen en omhoog "racen" om daarna niet meer naar beneden te durven.
    (no_chears)

    Wil ik weten wat daar binnen allemaal gebeurd in die attracties als jullie er zijn. x'] oh jkjk.

    En dat is errug stoer! 8D ik heb daar zo'n half-ijsbeer half-mens foto laten maken ofzo.. FURRY!
    & hoe ben je vervolgens naar beneden gekomen? XD


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Sock schreef:
    (...)
    HAHAHA, yeah die medewerkers keken ons ook zo aan van the-fuck!

    Oh en thanks Kuyt! <3
    @Galleon, oeh, ervaring? -wbw-

    en hier is een foto van een wolf en een draak die zoenen, HAHAHA oke dit vinden jullie vast doelloos enzo maar ik moest bijna janken van het lachen. x'] en zo stond die op facebook, don't blame me for the lame editing :c



    Stiekem is die foto schattig


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sock schreef:
    (...)
    Wil ik weten wat daar binnen allemaal gebeurd in die attracties als jullie er zijn. x'] oh jkjk.

    En dat is errug stoer! 8D ik heb daar zo'n half-ijsbeer half-mens foto laten maken ofzo.. FURRY!
    & hoe ben je vervolgens naar beneden gekomen? XD

    Haha nee wil je niet weten :x Teehee. En awesome :{D En mijn vriend is naar boven gekomen om me te redden haha, erg hé van mij :Y) Ik ben ook echt als zó vaak gevallen in de Efteling x'D Ik struikel zegmaar over uhm, alles? :W


    Alis volat propriis.