• Nee echt niet. Ik zit al heel de dag op de zetel met de laptop op m'n schoot. M'n mama is weg en ja.. Lekker alleen met mijn broertje. Maar ik heb dus geen leven.

    Wie heeft er ook geen leven?

    Ik wel. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Beckett schreef:
    Heb ik nooit gehad.

    meeste mensen op Q...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dit levend geval is alleen naar bieb geweest, zo levend was het niet.. nu zit hier de kou kleunen en met koppijn (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik, and I love it.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lewis schreef:
    Ik heb gewerkt hehe


    ars moriendi

    Ik zit de hele dag al op de pc. :'D

    ik!!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zit al sind s half 12 s'ochtend (11 uur kwam ik mijn bed uitrollen) achter mijn pc :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    No-life ftw! (cat)

    Ik ook niet
    Ik ben uit mijn kamer gezet omdat mijn vader daar aan het klussen is dus ik zit al de hele dag achter de pc van mijn broer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Join the club :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Beckett schreef:
    Heb ik nooit gehad.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Op het moment niet echt, nee. Ik zit de laatste tijd opgescheept met school opdrachten en ik heb volgende week toetsweek, dus ik zit veel te veel te leren. ):

    Ik ook niet.
    Ik vandaag film gezien, namiddagdutje gedaan en gelaptopt tot nu. Loop al de hele dag in mijn pyjama en m'n haar is enorm vettig! :'] Ik voel me zo vies en vreselijk eigenlijk. En toch te lui om actie onder te nemen > douche! Haha! Als je lui bent is alles een veel te grote inspanning! (krul)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ligt er aan wat je bedoelt met ''geen leven hebben.''.

    Ik heb hier in iedere geval enkel Minecraft gespeeld en ben weer verder gegaan met het leren van Python.