• There's power in the words you whisper.

    Gheghe, heel erg herkenbaar.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    xDjep


    You can't not look cool with a crossbow.

    Lol, da's hetzelfde als met Harry Potter. Zeggen mensen dat ze helemaal Harry Potter fan zijn en dan vraag je welk boek hun favoriet was, zeggen ze: 'Oh, ik heb alleen de films gezien!' Ja, fuck u. (cat)


    wth.

    Atropos schreef:
    Gheghe, heel erg herkenbaar.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Atropos schreef:
    Gheghe, heel erg herkenbaar.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mayfly schreef:
    Lol, da's hetzelfde als met Harry Potter. Zeggen mensen dat ze helemaal Harry Potter fan zijn en dan vraag je welk boek hun favoriet was, zeggen ze: 'Oh, ik heb alleen de films gezien!' Ja, fuck u. (cat)

    Yes, indeed.


    There's power in the words you whisper.

    Daarom draag ik ook gaan band shirts. Hoe leuk ze er ook uitzien, ik vind dat zo dom om een shirt te dragen zonder er na te luisteren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mayfly schreef:
    Lol, da's hetzelfde als met Harry Potter. Zeggen mensen dat ze helemaal Harry Potter fan zijn en dan vraag je welk boek hun favoriet was, zeggen ze: 'Oh, ik heb alleen de films gezien!' Ja, fuck u. (cat)


    Ja, daar heb ik ook een godsgenakende hekel aan. Ik vroeg mijn vader wat hij van Snape vond en hij zei heel hard: 'Ik vind het een klootzak.'. Mijn hart brak in een biljard stukjes...

    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nee, niet herkenbaar voor mij. Als ik van iemand geen fan ben of zo ga ik er ook niets van dragen... Juist om zo'n dingen te vermijden. :') 't Is zoiets stom!
    Nuja, ik draag sowieso nooit bandshirt & stuff.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:59 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Herkenbaar.
    Ik heb zo'n hekel aan mensen die een Stones shirt dragen, en niet eens weten dat het een Stones shirt ís.


    Drama, lies and tears. Cheers to these teenager years.

    Nooit meegemaakt.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    AllTimeMarr schreef:
    Herkenbaar.
    Ik heb zo'n hekel aan mensen die een Stones shirt dragen, en niet eens weten dat het een Stones shirt ís.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik hou ook niet van The Beatles, maar ik vind die shirts wel echt toff. (:


    To infinity and beyond •

    Oh man, dat vind ik echt verschrikkelijk als mensen dat doen. -__- Wannabe's.


    ars moriendi

    Hahahahaha, dat is grappig. :'D
    Ik heb een shirt van angry birds maar ik heb het nog nooit gespeeld. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.