• Lieve meisjes.
    bedankt voor het feit dat ik alles bij jullie kwijt kan.
    ik probeer altijd niet teveel over mijn problemen thuis te praten.
    eigenlijk weten maar 2 van jullie hoe erg het is.
    ik hou van jullie, en dat moeten jullie nooit vergeten.
    hoe gemeen ik soms ook kan zijn.
    iloveyou girls, i really do.


    Some things are changing too much.

    LegoHouse schreef:
    (...)


    Ik vind dat Louis verschrikkelijk is verandert. Sinds hij niet meer met Hannah is kun je gewoon merken dat hij volwassener is, zijn grappen zijn niet meer het zelfde al probeert hij het wel. Één van de redenen waarom ik Hannah&Louis mis. Hij was écht oprecht gelukkig toen en dat kun je aan hem merken.

    Vergeet niet dat hij bijna 20 (!) is, het wordt tijd om volwassen te worden. Ik vind hem leuker zo, ik vond hem vroeger iets te druk haha, maar tijdens de radoio tour enzo was hi toch nog altijd grappig ?^^


    The soul needs autumn.

    iHoran schreef:
    (...)dat is wel zo, maar hij is wel zoveel knapper geworden, hij was al knap, maar nu nog erger. maar ik mis inderdaad Hannah+Louis.


    Ik vind hem overal knap. :') Al heb ik het gevoel dat zijn kledingstijl is vergayt vergeleken met vroeger. Of komt dat omdat ik gewoon vind dat Louis homo is? :') -bij mij is dat heel positief hahaha-


    Remember when...

    LegoHouse schreef:
    (...)

    Ik vind hem overal knap. :') Al heb ik het gevoel dat zijn kledingstijl is vergayt vergeleken met vroeger. Of komt dat omdat ik gewoon vind dat Louis homo is? :') -bij mij is dat heel positief hahaha-
    dat denk ik soms ook hoor hihi. maar louis is gewoon askhfgakjsfhaksljfd. vooral sinds ik hem ontmoet heb, en dat hij Hey Babe tegen me zei, toen was ik dood.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    was net echt heel raar, ik fietste bij de fietsbrug, komen er ineens twee jongens achter me fietsen en ze begonnen te zingen: 'Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in!'
    En ik zat daar zo van o.O
    En toen lachte ik hen keihard uit


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Oke, meisjes
    Ik ben door en ik moet morgen lekker niet werken
    Dus tot morgen, ik ben blij dat jullie ken!
    Love you'all <33333333333333


    i'm broken, do you hear me.

    Tranquillo schreef:
    was net echt heel raar, ik fietste bij de fietsbrug, komen er ineens twee jongens achter me fietsen en ze begonnen te zingen: 'Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in!'
    En ik zat daar zo van o.O
    En toen lachte ik hen keihard uit


    HAHAHHAHA


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    TOT MORGEN LIEVE SCHAT <333333333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Tranquillo schreef:
    was net echt heel raar, ik fietste bij de fietsbrug, komen er ineens twee jongens achter me fietsen en ze begonnen te zingen: 'Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in!'
    En ik zat daar zo van o.O
    En toen lachte ik hen keihard uit
    HAHAHAHAHAHA


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    tot morgen Chelseaa! <33


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    Hallo lieverds.
    Ik ga straks naar huis, en dan is mijn aandacht weer voor jullie xd
    We hebben trouwens met 2-0 gewonnen (:


    Some things are changing too much.

    Cherish schreef:
    (...)
    Vergeet niet dat hij bijna 20 (!) is, het wordt tijd om volwassen te worden. Ik vind hem leuker zo, ik vond hem vroeger iets te druk haha, maar tijdens de radoio tour enzo was hi toch nog altijd grappig ?^^


    Ja maar het is allemaal gebeurt toen het uit was met Hannah, toen is hij plotseling veel serieuzer geworden. Louis is altijd grappig no matter what. Maar eerst was hij druk & ging het eigenlijks natuurlijk. Nu is het wel echt anders. moeilijk uit te leggen mja.


    Remember when...

    iHoran schreef:
    (...)dat denk ik soms ook hoor hihi. maar louis is gewoon askhfgakjsfhaksljfd. vooral sinds ik hem ontmoet heb, en dat hij Hey Babe tegen me zei, toen was ik dood.


    Louis is gewoon super aantrekkelijk. (: DON'T MAKE ME JELLY.


    Remember when...

    tot morgen lieve Chelsea<3


    What's so bad about being different?

    X FACTOR <33333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    TOT MORGEN CHELSEA <3333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!