• Lieve meisjes.
    bedankt voor het feit dat ik alles bij jullie kwijt kan.
    ik probeer altijd niet teveel over mijn problemen thuis te praten.
    eigenlijk weten maar 2 van jullie hoe erg het is.
    ik hou van jullie, en dat moeten jullie nooit vergeten.
    hoe gemeen ik soms ook kan zijn.
    iloveyou girls, i really do.


    Some things are changing too much.

    IK BEN ER WEER <3333
    want mijn computer flipte net D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    IEMAND ZEG EEN NUMMER DAT IK MOET LUISTEREN, anders ga ik waarschijnlijk weer dat nummer van net luisteren & dat gaat niet goed komen enzo. Ik kan mezelf namelijk niet laten stoppen met dat nummer luisteren -_-


    Remember when...

    JoyceStyles schreef:


    HAHAHHA

    hahah mijn broertjes hoofd xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    LegoHouse schreef:
    IEMAND ZEG EEN NUMMER DAT IK MOET LUISTEREN, anders ga ik waarschijnlijk weer dat nummer van net luisteren & dat gaat niet goed komen enzo. Ik kan mezelf namelijk niet laten stoppen met dat nummer luisteren -_-

    The wanted - kickstarts acoustishe <333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    is mijn lachaanstekelijk yes or no?
    i think it's not.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Weetje ik vind Louis eigenlijk zoveel mooier nu, met zijn haarstijl en kledij enzo, niet dat hij lelijk was tijdens de x-factor periode maar hij is toch wel heel erg positief verandert vind ik^^

    @Hester ^^


    The soul needs autumn.

    iHoran schreef:
    is mijn lachaanstekelijk yes or no?
    i think it's not.

    YES


    Flashing lights in my mind, going back to the time.

    iHoran schreef:
    is mijn lachaanstekelijk yes or no?
    i think it's not.


    YES!


    What's so bad about being different?

    iHoran schreef:
    is mijn lachaanstekelijk yes or no?
    i think it's not.

    YES :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Cherish schreef:
    Weetje ik vind Louis eigenlijk zoveel mooier nu, met zijn haarstijl en kledij enzo, niet dat hij lelijk was tijdens de x-factor periode maar hij is toch wel heel erg positief verandert vind ik^^

    @Hester ^^



    Ik vind dat Louis verschrikkelijk is verandert. Sinds hij niet meer met Hannah is kun je gewoon merken dat hij volwassener is, zijn grappen zijn niet meer het zelfde al probeert hij het wel. Één van de redenen waarom ik Hannah&Louis mis. Hij was écht oprecht gelukkig toen en dat kun je aan hem merken.


    Remember when...

    iHoran schreef:
    is mijn lachaanstekelijk yes or no?
    i think it's not.


    IT IS.


    Remember when...

    Mijn laptop viel uit, maar hier ben ik weer voor even
    eN JA SANNE


    i'm broken, do you hear me.

    FDSFSDFKJHSDF MIJN PA ZEGT DAT IK DE BESTE VAN HEEL DE B2 WAS VANDAAG 0.0


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    LegoHouse schreef:
    (...)


    Ik vind dat Louis verschrikkelijk is verandert. Sinds hij niet meer met Hannah is kun je gewoon merken dat hij volwassener is, zijn grappen zijn niet meer het zelfde al probeert hij het wel. Één van de redenen waarom ik Hannah&Louis mis. Hij was écht oprecht gelukkig toen en dat kun je aan hem merken.
    dat is wel zo, maar hij is wel zoveel knapper geworden, hij was al knap, maar nu nog erger. maar ik mis inderdaad Hannah+Louis.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    SANNE JE LACH IS AANSTEKELIJK JA


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.