• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:08 ]

    Woon jij in Oss?

    ik woon in heesch namelijk


    (Be)lieve in (you)rself

    Onze voltigewedstrijden zijn altijd ver weg. Dan begint de wedstrijd meestal rond 9 uur. Je bent verplicht om minstens een uur voor aankomsttijd aanwezig te zijn, maar dat is ook wel nodig, omdat je je paard en alles nog klaar moet maken. Dus om 8 uur moeten we er dan zijn. Meestal moeten we zo'n 2-3 uur rijden, dus dat wordt 5 of 6 uur vertrekken. Dus die beginnen heel vroeg. Maar het ligt er altijd aan wie er starten. Als het E-team (laagste team) moet starten, dan is het dus inderdaad zo vroeg, want daar beginnen ze altijd mee. Maar als alleen het A-team (dus het hoogste) of het D-team (komt na het E-team) gaan en dan nog de solo's, dan kunnen we meestal al anderhalf uur later vertrekken.
    Dus bij ons is het ook echt zo: 'we moeten om 8 uur vertrekken.' 'Zo laat pas?' Terwijl 8 uur best vroeg is, omdat je dan anderhalf uur van tevoren moet opstaan. Want je haar moet gedaan worden en dat duurt dan een half uur en dan moet je nog eten, laatste dingetjes pakken, etc.


    To live would be an awfully big adventure

    Vroeger, als ik wedstrijden moest boksen, moest dat altijd rond een uur of half elf 's avonds, zo iets. :'D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik moest meestal rond tien uur voetballen en dat vond ik meestal wel fijn. Wel vervelend dat ik dan rond twee uur al wedstrijden moest gaan volleyen, maar op deze manier moest ik in ieder geval niet tegelijkertijd.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Counterpoise schreef:
    Mijn danslessen zijn precies tijdens etenstijd :W


    Whaha, mijne ook en dan moet ik daarvoor vet snel etenxD


    Happy Birthday my Potter!

    ik moet altijd op een zaterdag, en dan 2 wedstrijden, de eerste is altijd rond 11/12/1 uur, en mijn tweede rond 3 uur.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    DarkTimes schreef:
    Woon jij in Oss?

    ik woon in heesch namelijk


    Nee, in Vorstenbosoch, ik moest gewoon tegen Oss. Maar heel veel vriendinnen van mij wonen wel in Heesch :'D