• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:08 ]

    Ik altijd rond elf uur of zo *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik moest een keer om 7 uur verzamelen en dat terwijl ik die nacht pas om 3 uur in bed lag.
    Dan ben je ook niet vrolijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tien uur 's ochtends en half twee 's middags zijn de uitersten (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Toen ik nog op synchroonzwemmen zat hadden we soms wedstrijden van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. We moesten zelf maar uitzoeken hoe we dat deden met vervoer en eten -_-


    Happy Birthday my Potter!

    nee ik zit niet op een sport alleen me school vind ik wat minder aardig ,want ik moet om kwart voor 8 bij metro centrum staan dus dat woord rond 10 voor half 7 opstaan en dan moet ik het 6e en het 7e les uur naar school =.=


    Shoganai i ne~

    Met turnen moest ik altijd tering vroeg opstaan omdat de wedstrijden verweg waren ;__;
    En met paardrijden valt het wel mee, meestal ga ik er rond half negen a negen uur 's ochtends heen.


    i put the fun in funeral

    Jep, soms moet ik om 5 uur pas beginnen. Sucks.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Met de judo. Om half 11 beginnen. Maar met drie uur uitloop. Dus om half 2 beginnen.
    En ik moet binnen kort rond 3 uur beginnen --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik doe geen wedstrijden.
    Zo laat is dat toch niet?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Geen wedstrijden, maar mijn leerkracht Jazz kan volgens mij niet kloklezen waardoor we soms een half uur te laat beginnen en dus ook veel te laat eindigen, ja.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zou het liever om 4 uur hebben dan 's ochtends vroeg maar oke.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De volleybalwedstrijd van een klasgenoot van mij begon laatst pas om half 10 's avonds.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mijn danslessen zijn precies tijdens etenstijd :W


    Let it come and let it be

    Ik rijd altijd 8-9 paard en éen keer in de maand rijd ik wedstrijd en dat is altijd heel willekeurig tijdstip :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb vaker hockeywedstrijden om vijf uur. Zeker als we gaan zaalhockeyen is dat vaak op onmogelijke tijden zoals om acht uur 's ochtends, maar ook om half zeven 's avonds. (':

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 0:27 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself