• Voor mijn verjaardig wil ik graag een Pullip doll, wie heeft hier een beetje verstand van en wil me helpen met een schattige en goed geprijsde te vinden?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik heb geen idee. Ik vind je wel stoer, als een jongen die van poppen houdt ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Ik heb geen idee. Ik vind je wel stoer, als een jongen die van poppen houdt ^_^


    Ik vind ze echt coewl, maar dan wel voor fotografie (: Ik heb er al één, maar dat is een namaak & heb er heel veel lol van, dus vond dat ik wel een wat duurdere mocht kopen :]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik keek eens bij afbeelding.
    Een van de mods heeft er zo één en maakt er af en toe een topic over. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Moffeltje schreef:
    Ik keek eens bij afbeelding.
    Een van de mods heeft er zo één en maakt er af en toe een topic over. (:


    Volgens mij is dat Pusheen. .


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    (...)

    Volgens mij is dat Pusheen. .

    Pusheen ja (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chandler schreef:
    (...)

    Volgens mij is dat Pusheen. .


    Dat dacht ik ook, heb haar al een berichtje gestuurd :]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Iemand die me kan/wil helpen? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Basecca schreef:
    Ik heb geen idee. Ik vind je wel stoer, als een jongen die van poppen houdt ^_^

    Stoer! (;
    Sorry, ik heb er nog minder verstand van.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    -Trots-
    Ik heb al dus geantwoord op je vraag via gb, maar ik wil ook even zeggen dat ik het ontzettend cool van je vind dat je als jongen een pullip wilt kopen ook al is het voor fotografie. :3

    Ik heb trouwens deze site nog voor je:
    http://www.triskelfantasy.com/

    Die verkoopt alleen maar BJD's, maar er zijn wel handige dingetjes die je ook voor Pullips kunt gebruiken. ^-^


    Let the Night embrace you

    Ik had er 2 ;D Ze zijn niet zo heel duur vind ik. Thinkpink is sowieso betrouwbaar & ik had heel veel sites, maar die zijn een beetje moeilijk terug te vinden aangezien mijn computer irritant doet. De grotere bedrijven die ook BJD's en andere dolls zoals Blythe verkopen zijn wel te vertrouwen, maar dan moet je 'm wel uit het buitenland halen en kun je eventuele douanekosten krijgen.

    Bedankt allemaal (':
    Ik heb er al ééntje uitgezocht <3 Pullip Akoya
    Ze is niet eens zo duur O;
    Ik ga haar re-wiggen (haar veranderen) En geef haar een bril ^-^ Ik post nog wel een foto als ze af is <3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Basecca schreef:
    Ik heb geen idee. Ik vind je wel stoer, als een jongen die van poppen houdt ^_^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Madara schreef:
    Ik had er 2 ;D Ze zijn niet zo heel duur vind ik. Thinkpink is sowieso betrouwbaar & ik had heel veel sites, maar die zijn een beetje moeilijk terug te vinden aangezien mijn computer irritant doet. De grotere bedrijven die ook BJD's en andere dolls zoals Blythe verkopen zijn wel te vertrouwen, maar dan moet je 'm wel uit het buitenland halen en kun je eventuele douanekosten krijgen.


    Btw, welke heb je? :3


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."