• Ik las laatst een artikel over ADD, (aandachtstekort stoornis) waar een iemand met ADD zelf beschrijft hoe het zelf is om daar mee te leven. Al bij de eerste zin lag ik in een deuk:

    Allereerst, stoor ik me aan de naam. Wat mij betreft hebben de meeste mensen Attention Surplus Disorder (Aandacht Overschot Stoornis). Ik bedoel, Als we het leven bekijken zoals het is, wie kan er dan überhaupt ergens lang aandacht aan besteden ? Is het echt een teken van geestelijke gezondheid als je zelf in staat bent om je checkboek op orde te houden, stil te zitten in je stoel en nooit voor je beurt te praten ? Voor zover ik het kan overzien zijn veel mensen die geen ADD hebben erelid bij de club van oersaaie mensen.

    Echt, serieus prachtig! Haha!
    Hebben jullie nog om iets gelachen vandaag?

    Omgg XDD
    Ik heb zelf ADD en ik weet nooit hoe ik het uit moet leggen aan mensen , maar zo kan het dus ook :'D

    OT : Om mijn kat die heel geduldig zat te wachten tot ik een klein stukje chips liet vallen om er daarna bovenop te duiken en het heel trots op te eten :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Haha, lol je gedachtes hardop aan iemand vertellen kan ook heel wat duidelijk maken.
    'Weetje, laatst was ik met mijn broertje samen aan het Wii'en met dat nieuwe spel dat we dus hebben. Echt grappig, die hoes van het spel daarvan is rood. Normaal zijn ze wit. Eigenlijk best saai, dat witte. Weet je wat nog meer saai is, nadenken over hoe je het beste een naald naar je toe kan laten zweven. Dat noemen ze toch telekinese? Ik heb het wel eens geprobeerd, maar ik raak al verveeld na 5 seconden. Toen moest ik plotseling denken aan Donald Duck. Serieus, ik hen een hekel aan dat stripfiguur...'

    En een geniale kat heb je! 8D

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 23:20 ]