• Ik weet het het gaat allemaal belachelijk klinken maar ik wil jullie toch even om raad vragen.
    Morgen komt mijn vriendje en we zijn bijna een maand samen. We kenden elkaar wel al voor we samen waren. Ik ben al enkele keren bij hem geweest en ik hem zijn kamer enz al gezien en hij heeft me al rond geleid door heel het huis. Nu heb ik met mijn moeder een discussie gehad en ze wil absoluut niet dat hij naar boven gaat, dus ook niet naar mijn kamer maar ik voel me dan zo dom, want ik heb zijn kamer ook al gezien. Mijn ma vind dat boven privé is en blablabla, maar hoe moet ik dat nu morgen tegen hem zeggen? Of moet ik het op voorhand zeggen?
    Ik wil hem door zo iets stoms echt niet kwijt. Help me!

    Vertel hem dat het van je moeder niet mag en leg uit waarom, hij zou het wel begrijpen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Als hij echt van je houd maakt het hem niet uit? Ik begrijp dat het gênant is, maar ik durf te wedden dat het hem niet eens interesseert :'D


    Let it come and let it be

    Hierdoor raak je hem echt niet kwijt hoor! Maar ik snap je probleem. Mijn moeder reageerde zo ook. Maar toen ik zo'n vier/vijf maanden met hem had - inmiddels mijn ex - werd ze losser en mochten we wel op mijn kamer komen. (: Geef je moeder wat tijd, ik snap wel dat ze zo reageert!


    To infinity and beyond •

    StJimmy schreef:
    Vertel hem dat het van je moeder niet mag en leg uit waarom, hij zou het wel begrijpen.

    Moet ik hem dan gewoon zeggen: 'mijn ma wil niet dat we naar boven gaan?" Want als ik zeg dat het privé is dan klinkt dat net alsof hij er geen zake heeft, terwijl ik bij hem wel ben boven gegaan xD.

    Daar raak je hem echt niet mee kwijt hoor. Ga gewoon gezellig in de woonkamer/ergens beneden zitten, en als hij het je vraagt leg je het gewoon uit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Daar raak je hem echt niet mee kwijt hoor. Ga gewoon gezellig in de woonkamer/ergens beneden zitten, en als hij het je vraagt leg je het gewoon uit.

    Oke of is het beter dat ik het hem vertel via sms?

    vezz schreef:
    (...)
    Oke of is het beter dat ik het hem vertel via sms?

    Doe dat vooral niet, dan is het echt zo van: 'Pas op, zodra je binnenstapt, sterf je.' Gewoon vertellen als hij er naar vraagt en lief je excuses aanbieden. Daar kan hij toch niet boos op worden als jij een lief lachje op zet? :3


    Let it come and let it be

    Zeg dat je zin hebt om te gaan wandelen. Dan kunnen jullie ergens op een rustig plekje gaan zitten (in het park, aan een meer/vijver, ...). Lijkt me persoonlijk een stuk fijner dan in de woonkamer te zitten en bekeken te worden door je moeder.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Countenance schreef:
    (...)
    Doe dat vooral niet, dan is het echt zo van: 'Pas op, zodra je binnenstapt, sterf je.' Gewoon vertellen als hij er naar vraagt en lief je excuses aanbieden. Daar kan hij toch niet boos op worden als jij een lief lachje op zet? :3

    oke bedankt voor de raad, ik zal morgen wel zien hoe het afliep.

    vezz schreef:
    (...)
    Moet ik hem dan gewoon zeggen: 'mijn ma wil niet dat we naar boven gaan?" Want als ik zeg dat het privé is dan klinkt dat net alsof hij er geen zake heeft, terwijl ik bij hem wel ben boven gegaan xD.

    Zeg, mijn mam wilt niet dat we omhoog gaan want zij vind dat privé maar ik vind het nergens op slaan. Of zo iets.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    vezz schreef:
    (...)
    Oke of is het beter dat ik het hem vertel via sms?

    NEE beter van niet. Dan doe je net alsof jullie sowieso naar boven moeten, of zo. Als jij er niet een te groot probleem van maakt doet hij dat ook niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    StJimmy schreef:
    (...)
    Zeg, mijn mam wilt niet dat we omhoog gaan want zij vind dat privé maar ik vind het nergens op slaan. Of zo iets.
    KLlinkt niet slecht. Hij kent haar ondertussen al. Hij weet dat bvb ik bij hem nog niet mag blijven slapen of hij bij mij en hij weet dat ik dat belachelijk vind en hij zegt dat het vertrouwen moet groeien.

    Taize schreef:
    Daar raak je hem echt niet mee kwijt hoor. Ga gewoon gezellig in de woonkamer/ergens beneden zitten, en als hij het je vraagt leg je het gewoon uit.


    None but ourselves can free our minds.

    vezz schreef:
    (...)KLlinkt niet slecht. Hij kent haar ondertussen al. Hij weet dat bvb ik bij hem nog niet mag blijven slapen of hij bij mij en hij weet dat ik dat belachelijk vind en hij zegt dat het vertrouwen moet groeien.

    In dat geval heb je gewoon een superlieve vriend en hoef je nergens bang voor te zijn! :3


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    In dat geval heb je gewoon een superlieve vriend en hoef je nergens bang voor te zijn! :3

    Idd hij is echt lief. Jullie hebben me echt gerustgesteld bedankt!