oh btw, ik heb -again- een nieuw idee voor een verhaal, maar ik ga het alleen doen als er nog niet zo één is dus weet iemand ofdat er hier al een Zourry is ? :'D
Cherish schreef: oh btw, ik heb -again- een nieuw idee voor een verhaal, maar ik ga het alleen doen als er nog niet zo één is dus weet iemand ofdat er hier al een Zourry is ? :'D
Ik ken wel iemand die ook van plan was Zourry te maken, twee mensen zelfs. MAAR I LOVE THE ZOURRY TRIANGLE SO I WON'T MIND
Cherish schreef: oh btw, ik heb -again- een nieuw idee voor een verhaal, maar ik ga het alleen doen als er nog niet zo één is dus weet iemand ofdat er hier al een Zourry is ? :'D
Ik heb even in een Slash lijst die iemand heeft gemaakt na gekeken. Staat geen Zourry tussen. Dus waarschijnlijk heeft nog niemand een Zourry verhaal op Q :')
Ik ken wel iemand die ook van plan was Zourry te maken, twee mensen zelfs. MAAR I LOVE THE ZOURRY TRIANGLE SO I WON'T MIND
YAY :'D ik ga het baseren op dit filmpje
OF
Harry en Louis zijn een koppel,maar Zayn heeft gevoelens voor Harry en Harry voor Louis en Zayn en dan ja, haha problemen x'p
Ik heb even in een Slash lijst die iemand heeft gemaakt na gekeken. Staat geen Zourry tussen. Dus waarschijnlijk heeft nog niemand een Zourry verhaal op Q :')
is er zo'n lijst dan ? x'p ik had gewoon 'zourry' bij story zoeken ingetypt haha
Cherish schreef:
(...) YAY :'D ik ga het baseren op dit filmpje
OF
Harry en Louis zijn een koppel,maar Zayn heeft gevoelens voor Harry voor Louis en Zayn en dan ja, haha problemen x'p
HEE DAT FILMPJE KEN IK. Die is van CRASHA (:
ZOURRY TRIANGLEE. : D