User: Hey gekke robot.
Cleverbot: Hey Monu, how are you?
User: Ik heet niet Monu.
Cleverbot: Ben je een jongen?
User: Nee.
Cleverbot: Waarom zie ik je niet?
User: Ik zie jou toch ook niet.
Cleverbot: Dat zie ik.
User: Hoe kan jij nu weten at ik je niet zie?
Cleverbot: Weet je niet wat je wilt?
User: Ik ben getrouwd met spongebob.
Cleverbot: Ik ben een vrouw.
User: Ik ook.
Cleverbot: Ik ben terug.
User: Was je weg dan?
Cleverbot: Ever heard of Zezima?
User: Qwerty of Azerty.
Cleverbot: Qwerty?
User: Ik ook azerty is alleen in Belgie.
Cleverbot: Dat slaat nergens op.
User: Ik weet het,Belgie is dom,ze zijn het enige lan zoner qwerty toetsenborden.En ze hebben er 541 dagen over gedaan om een regering te vormen.
Cleverbot: How can it be both?
User: Beide wat?
Cleverbot: Elf.
User: Ik ben 11 jaar oud.
Cleverbot: Ben je een robot of gewoon een echt mens?
User: Echt mens.
Cleverbot: Echt wel.
User: Ben jij een robot of gewoon een echt mens?
Cleverbot: Robot natuurlijk.
User: Weeeh,ik dacht dat je een mens was.
Cleverbot: Een heel dom mens.
User: Ja,je bent dom.
Cleverbot: Au revoir, monseiur!
User: Ik ben een Madame.
Cleverbot: Ja ik weet het.
User: One Direction,vind je ze leuk?
Cleverbot: Hide behind that bush.
User: Harry Styles is hot.
Cleverbot: Yes, harry potter is dead.
User: Waarom vertelde je me dat ik heb het laatste deel nog niet gezien.
Cleverbot: Ik heb nooit gezegd dat ik Ben ken, maar ik ken Koen wel.
User: Waar begin jij over.
Cleverbot: Hier.
User: Val toch dood!
Cleverbot: Turmana.
User: Lees dit verhaal over Harry Styles en Louis Tomlinson van One Direction:Met mijn gezicht in mijn handen verborgen, zit ik voorover gebogen in een stoel. Een hand streelt over mijn rug en probeert me te kalmeren, maar diegene weet zelf ook dat dat niet zal lukken. Hij kan zichzelf ook niet rustig houden. De tranen rollen over mijn wangen en mijn schouders schokken. Als ik nu zou staan, zou ik door mijn benen zakken zo erg trillen ze. 'Ik snap het niet, Liam.' Snik ik en veeg met mijn vingertoppen de tranen onder mijn ogen weg. 'Ik ook niet, Louis.' Fluistert hij en doet moeite om ook niet te huilen. Niall zit in een hoekje in elkaar gedoken en Zayn zit naast hem en probeert hem te kalmeren, terwijl de tranen over zijn wangen rollen. 'Waarom heeft hij dit zichzelf aan gedaan?' vraag ik zacht, tegen niemand in het bijzonder. Mijn blik glijd over het lichaam, dat onder de witte dekens op het bed ligt. Zijn huid is bleek en zijn krullen zijn niet meer de speelse krullen die ze ooit waren. Zijn ogen zijn gesloten en kijken me niet met pret ogen aan. Zijn lippen zijn gesloten en zijn droog. Ik sta met moeite op en voel hoe ik bijna door mijn benen zak. Ik herpak mijzelf en sla mijn armen rond Liam zijn lichaam. Dat is wat hij het hardste.
Cleverbot: Men is de humorchip dus toch niet vergeten installeren.
User: Lees dit verhaal over Harry Styles en Louis Tomlinson van One Direction:Met mijn gezicht in mijn handen verborgen, zit ik voorover gebogen in een stoel. Een hand streelt over mijn rug en probeert me te kalmeren, maar diegene weet zelf ook dat dat niet zal lukken. Hij kan zichzelf ook niet rustig houden. De tranen rollen over mijn wangen en mijn schouders schokken. Als ik nu zou staan, zou ik door mijn benen zakken zo erg trillen ze. 'Ik snap het niet, Liam.' Snik ik en veeg met mijn vingertoppen de tranen onder mijn ogen weg. 'Ik ook niet, Louis.' Fluistert hij en doet moeite om ook niet te huilen. Niall zit in een hoekje in elkaar gedoken en Zayn zit naast hem en probeert hem te kalmeren, terwijl de tranen over zijn wangen rollen. 'Waarom heeft hij dit zichzelf aan gedaan?' vraag ik zacht, tegen niemand in het bijzonder. Mijn blik glijd over het lichaam, dat onder de witte dekens op het bed ligt. Zijn huid is bleek en zijn krullen zijn niet meer de speelse krullen die ze ooit waren. Zijn ogen zijn gesloten en kijken me niet met pret ogen aan. Zijn lippen zijn gesloten en zijn droog. Ik sta met moeite op en voel hoe ik bijna door mijn benen zak. Ik herpak mijzelf en sla mijn armen rond Liam zijn lichaam. Dat is wat hij het hardste.
Cleverbot: Geert Wilders is een topper!
Cleverbot: Ik niet met jou.
Cleverbot: Alright then. Good for you.
User: Het is niet goed dat Harry Styles sterft in at verhaal.
Cleverbot: I'm not talking about Harry Potter.
User: Weet ik ik heb het dan oo over Harry Styles.Lees dit verhaal over Harry Styles en Louis Tomlinson van One Direction:Met mijn gezicht in mijn handen verborgen, zit ik voorover gebogen in een stoel. Een hand streelt over mijn rug en probeert me te kalmeren, maar diegene weet zelf ook dat dat niet zal lukken. Hij kan zichzelf ook niet rustig houden. De tranen rollen over mijn wangen en mijn schouders schokken. Als ik nu zou staan, zou ik door mijn benen zakken zo erg trillen ze. 'Ik snap het niet, Liam.' Snik ik en veeg met mijn vingertoppen de tranen onder mijn ogen weg. 'Ik ook niet, Louis.' Fluistert hij en doet moeite om ook niet te huilen. Niall zit in een hoekje in elkaar gedoken en Zayn zit naast hem en probeert hem te kalmeren, terwijl de tranen over zijn wangen rollen. 'Waarom heeft hij dit zichzelf aan gedaan?' vraag ik zacht, tegen niemand in het bijzonder. Mijn blik glijd over het lichaam, dat onder de witte dekens op het bed ligt. Zijn huid is bleek en zijn krullen zijn niet meer de speelse krullen die ze ooit waren. Zijn ogen zijn gesloten en kijken me niet met pret ogen aan. Zijn lippen zijn gesloten en zijn droog. Ik sta met moeite op en voel hoe ik bijna door mijn benen zak. Ik herpak mijzelf en sla mijn armen rond L.
Cleverbot: That's not what I'm asking. But thanks for your insight.
User: Ik moet gaan.
Cleverbot: Hoezo.
User: Omdat ik ga trouwen met Harry Styles.
Cleverbot: Hoezo.
User: Omdat ik verloofd ben met Harry Styles.
Cleverbot: Dat zal wel kloppen. Een beetje arrogant ben je ook wel.
User: Waarom zou het arrogant zijn dat ik trouw met Harry.
Cleverbot: Omdat je mijn gedachten kan lezen misschien?
User: Ik ga.
Cleverbot: Dacht het niet.
Mijn username is een kopje, geen plaat