• I LOVE YOUUUUUUUU! (H)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:54 ]


    every little thing is gonna be alright.

    Heyy, ik ben lekker bijna de hele dag online omdat ik nu ziek op bed lig D:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    Heyy, ik ben lekker bijna de hele dag online omdat ik nu ziek op bed lig D:


    Hoi Fabienne <3 Same, de hele dag op Q spenderen en alle onderspannen aangezien er verder niemand is :'D
    & beterschap(flower)


    Remember when...

    iStylinson schreef:
    (...)

    Hoi Fabienne <3 Same, de hele dag op Q spenderen en alle onderspannen aangezien er verder niemand is :'D
    & beterschap(flower)

    Yep, inderdaad,
    Jij ook beterschap <33


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    ahaha weetje nu kunnen we het volspammen van Nathan, want er is nu toch niemand anders xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    ahaha weetje nu kunnen we het volspammen van Nathan, want er is nu toch niemand anders xd


    YESSS. Ik ga Nathan gids zoeken& dan posten hahaha :9~


    Remember when...

    Maar eerst een cracker eten & binnen proberen te houden. :'D


    Remember when...

    iStylinson schreef:
    Maar eerst een cracker eten & binnen proberen te houden. :'D

    Ow hahha, ik ga niet eens proberen om te eten :'D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik had trouwens een droom waarin THE Wanted & One Direction samen gingen optreden in Nederland. En like iedereen van Quizlet die fan van TW & 1D zijn, zaten op de eerste rij. Hehehe, ik ook en Niall & Nathan wouden me beiden op het podium hebben. REGRETTING NOTHING. mooie dromen hahah. :9~


    Remember when...

    ahahah ik lees net een paar vorige topics terug, en ineens zie ik Joëlla van, ik wil mijn username in Bradford veranderen en daarna dat hij bezet was. En toen dacht ik doos, dat is mijn oude username xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    iStylinson schreef:
    Ik had trouwens een droom waarin THE Wanted & One Direction samen gingen optreden in Nederland. En like iedereen van Quizlet die fan van TW & 1D zijn, zaten op de eerste rij. Hehehe, ik ook en Niall & Nathan wouden me beiden op het podium hebben. REGRETTING NOTHING. mooie dromen hahah. :9~

    ECHT ALS TW EEN CONCERT GAAT GEVEN IN NL DAN MOET IK ER NAAR TOE (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    ahahah ik lees net een paar vorige topics terug, en ineens zie ik Joëlla van, ik wil mijn username in Bradford veranderen en daarna dat hij bezet was. En toen dacht ik doos, dat is mijn oude username xd


    Dat is weer eens lekker slim. HAHAHAHA.


    Remember when...

    iStylinson schreef:
    (...)

    Dat is weer eens lekker slim. HAHAHAHA.

    hahah echt hea xd


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    ECHT ALS TW EEN CONCERT GAAT GEVEN IN NL DAN MOET IK ER NAAR TOE (:


    SOWIESO, er was van het voorjaar ofzo een roddel dat TW én 1D zouden komen, was alleen niet waar jammer genoeg D:


    Remember when...

    iStylinson schreef:
    (...)

    SOWIESO, er was van het voorjaar ofzo een roddel dat TW én 1D zouden komen, was alleen niet waar jammer genoeg D:

    1D is wel gekomen, maar ik denk wel dat ze ooit naar Nl komen aangezien je helemaal doodgegooid wordt met Glad You Came (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    NiallsNandos schreef:
    (...)
    1D is wel gekomen, maar ik denk wel dat ze ooit naar Nl komen aangezien je helemaal doodgegooid wordt met Glad You Came (:


    Ze zouden misschien samen touren, werd er toen gezegd. Muh 5 oktober hahah. Ja sowieso, ik was net slam!TV aan het kijken en toen kwam GYC op. Ging ik mijn broertje irriteren door te zingen.


    Remember when...