• I LOVE YOUUUUUUUU! (H)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 19:54 ]


    every little thing is gonna be alright.

    Chiam schreef:
    (...)

    waarom? (;


    Een aantal vriendinnen van mij lopen alleen maar te zeiken enzo. Dat fan zin zoals ik fan ben van 1d kinderachtig is en alles. Mijn vader wil niet meer met de huur mee betalen dus komt mijn ma geld tekort. Ik stress hem nu al dood voor mijn biologie dinsdag.. ugh gewoon alles;s


    What's so bad about being different?

    NiallsFood schreef:
    (...)

    Een aantal vriendinnen van mij lopen alleen maar te zeiken enzo. Dat fan zin zoals ik fan ben van 1d kinderachtig is en alles. Mijn vader wil niet meer met de huur mee betalen dus komt mijn ma geld tekort. Ik stress hem nu al dood voor mijn biologie dinsdag.. ugh gewoon alles;s

    Ik snap het wel..
    als je dingen kwijt moet kan je me altijd bellen/sms'en/tweeten/berichten sturen he <3


    Some things are changing too much.

    NIET HUILEN !!!

    *GEEFT IEDREEEN EEN MEGA KNUFFEL*


    every little thing is gonna be alright.

    NiallsFood schreef:
    (...)

    Een aantal vriendinnen van mij lopen alleen maar te zeiken enzo. Dat fan zin zoals ik fan ben van 1d kinderachtig is en alles. Mijn vader wil niet meer met de huur mee betalen dus komt mijn ma geld tekort. Ik stress hem nu al dood voor mijn biologie dinsdag.. ugh gewoon alles;s


    Dat van je vriendinnen is echt gemeen, ik bedoel kan jij er wat aan doen dat jij doe jongens leuk vind en van je vader is echt kut. Biologie ga je vast goed doen ,desnoods spreken we enkel in biologietaal hier in het topic :D onthou dat we er altijd zijn voor je <3


    i'm broken, do you hear me.

    Chiam schreef:
    (...)

    Dat van je vriendinnen is echt gemeen, ik bedoel kan jij er wat aan doen dat jij doe jongens leuk vind en van je vader is echt kut. Biologie ga je vast goed doen ,desnoods spreken we enkel in biologietaal hier in het topic :D onthou dat we er altijd zijn voor je <3


    HELEMAAL MEE EENS!

    wacht maar tot jou vriendinnen een ergens fan van worden, zien ze ook hoe onmogelijk het is om er niet over te praten!
    Als je even alles kwijt moet! mag je ALTIJD tegen me praten!
    <33333


    every little thing is gonna be alright.

    NiallsFood schreef:
    (...)

    Een aantal vriendinnen van mij lopen alleen maar te zeiken enzo. Dat fan zin zoals ik fan ben van 1d kinderachtig is en alles. Mijn vader wil niet meer met de huur mee betalen dus komt mijn ma geld tekort. Ik stress hem nu al dood voor mijn biologie dinsdag.. ugh gewoon alles;s

    eheh ik ken het ik heb precies hetzelfde alleen dat van mijn vader niet, en je weet het als er iets is kan je me altijd sms'en ofzoiets (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Jullie zijn echt schatjes<3


    What's so bad about being different?

    okaaay ik ga niet wachten tot 1d op slam fm komt... ik ben echt kapot moe gewoon..
    SLAAP LEKKER LIEVE SCHATJES<3
    love you all


    What's so bad about being different?

    NIGHTY NIGHT LIANNE, LOVE YOU TOO <3333333


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Na dat 1D op slam fm is gekomen ga ik ook naar bed (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Joëlla gaan we nog iets doen met een Nathan verhaal of laten we het gewoon zo ??


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    I'M SEXY AND I KNOW IT XD


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Gooooood night Lianne
    <3333333333333

    Love you too


    every little thing is gonna be alright.

    NiallsNandos schreef:
    Joëlla gaan we nog iets doen met een Nathan verhaal of laten we het gewoon zo ??

    Ik wil het wel doen, is wel grappig (:


    Some things are changing too much.

    NiallsFood schreef:
    (...)

    Een aantal vriendinnen van mij lopen alleen maar te zeiken enzo. Dat fan zin zoals ik fan ben van 1d kinderachtig is en alles. Mijn vader wil niet meer met de huur mee betalen dus komt mijn ma geld tekort. Ik stress hem nu al dood voor mijn biologie dinsdag.. ugh gewoon alles;s


    Fuck it hoor, als zij er niks van snappen dan moeten zij dat weten. Ik ben ook nog nooit zo erg fan van geweest (Op HP na) en het kan me gewoon niet schelen wat anderen vinden.
    Zij mogen het raar vinden maar dat betekend niet dat zij geen rare dingen hebben. Like, so what? En je vader is gewoon dom bezig, hoe moeilijk kan het zijn om de huur te betalen? Of anders moet ie gewoon een dikke allementatie betalen. Op naar de rechter.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''