Ooh hoe vaak ik eigenlijk aan zulke dingen denk, wat voor romantische scenes ik me allemaal bedenk, op de meest achterlijke momenten.
Ik stel me bijvoorbeeld voor met iemand op vakantie te gaan naar Berlijn en dan een week de stad verkennen en verblijven in één of ander hostel.
Of naar Izmir (Turkije) gaan en daar een week blijven in het appartement van mijn vader. Dat biedt een geweldig uitzicht op links de stad en rechts de zee. Dan zie ik mezelf al op het dakterras zitten met een kaarsje en mijn vriend en daar gewoon met z'n tweeën van de zonsondergang genieten.
Of thuis tien kaarsen opsteken, enorm het licht dimmen/uit doen, wat te drinken nemen en Lovesong van The Cure opzetten en vervolgens een superromantische avond hebben. Telkens als ik dat nummer op zet beeld ik me dat in.
Of naar de Duitse kerstmarkt gaan met vette vorst en vervolgens 's avonds in de vrieskou dekking zoeken in een of ander gezellig Duits café.
Ook al is het maar zoiets simpels als even bij iemand kunnen zijn die een arm om me heen slaat en zegt dat alles oke is, waar we dan ook zijn.
You always want what you can't have, denk nu dan..
Tijd voor The Cure.
No growth of the heart is ever a waste